Kuuma kuiva kämppä - Mitä kauniita kukkia?
Viihtyykö mikään nätti kukka kuumassa ja kuivassa?
Kommentit (11)
Laita patterit pienemmälle ja osta höyrystävä ilmankostutin.
Mehikasvit viihtyy, mutta ne ei ole varsinaisia "kukkia". Jotkut orkideat on aika sitkeitä. Suihkuttelulla saa tietysti muutkin kasvit viihtymään.
Vierailija kirjoitti:
Laita patterit pienemmälle ja osta höyrystävä ilmankostutin.
Pattereita ei voi itse säätää. Nyt kun kädellä kokeilin, niin ovat kylmiä ja ikkunatkin vuotaa. Lämmittääkö ilmankostutin? Aivan uusi asia minulle.
Esim. Rahapuu, saint paulia, nukkatyräkki, erilaiset palmut ja vehkat selviää kuivuudessa ja niukalla kastelulla, mutta valoa pitää olla.
Palmuvehka ja raatokukka voi sivat sopia. Raatokukasta kerätään kesällä tulevat nuput pois, jos kukkien paha haju hirvittää.
Kuuma kuiva sisäilma on huonoksi myös sinulle, kuivuuko kurkku, nenän limakalvot? Entä iho?
Ilmankostutin ei lämmitä, mutta poistaa liiallista ärsyttävää kuivuutta. Hanki myös öljytäytteinen siirreltävä patteri? (nostaa sähkölaskua)
Vanhapoika kaktus hyvä patterit kaakkoon nupit
Vierailija kirjoitti:
Kuuma kuiva sisäilma on huonoksi myös sinulle, kuivuuko kurkku, nenän limakalvot? Entä iho?
Silmät tippuu kohta päästä. Punaiset. Ei ole mahdollista muuttaa pois vielä pariin vuoteen.
Ufox on hyvä ilmankostutin. Tasainen höyrystävä kosteuden levitys eikä mitään höyrypatsasta, kivannäköinen ja helppo pitää puhtaana! Puoliteho ja täystehoa ovat riittävät säätömahdollisuudet. Suosittelen.
On tärkeää, että kostutin on höyrystävä, ei pisaroiva ja tämä on. Ei tule kastelevia pisaroita, eikä muodostu bakteeri- tai homekasvua, joten siksi höyrystävä.
Miten teil voi olla kuuma? Mä jäädyn tääl. :(