G: Kuka on mielestäsi kokonaisuutena kaunein heistä: Jasmin Hamid, Ehrnrooth vai Kirsi Ståhlberg? kuvalinkki löytyy alta!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ei hajuakaan keitä ovat, mutta naisena tykkäsin eniten tuon keskimmäisen ulkonäöstä.
Vasemmalla on lottotyttö ja oikealla mainoskasvo (joku lainajuttu).
Oikea. Vasen ei näytä edes suomalaiselta. Keskimmäisen olen joskus nähnyt kauniimpana, nyt näyttää takakireältä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea. Vasen ei näytä edes suomalaiselta. Keskimmäisen olen joskus nähnyt kauniimpana, nyt näyttää takakireältä.
Nämä ovat tulleet tutuiksi salkkarinäyttelijöinä. Jasmin, vas on Suomen tataari.
Kyllä huomaa kuka kolmesta on myös mallinhommia tehnyt. Niin pitkät sääret Mialla.
Jasmin ja Mia näyttävät ystävällisiltä. Tykkään molemmista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tataari ei ehkä näytä suomalaiselta.
Vähän vaikeahan tuo nyt oli yhden valokuvan perusteella päättää, mutta sen perusteella nyt päätin kumminkin tuon jasminin.
(mutta tähänastisen vastausjakauman perusteella herrat tosiaan pitävät vaaleaveriköistä!)
Kaunein? Mia. Kuumin? Kirsi.
<3 M
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeahan tuo nyt oli yhden valokuvan perusteella päättää, mutta sen perusteella nyt päätin kumminkin tuon jasminin.
(mutta tähänastisen vastausjakauman perusteella herrat tosiaan pitävät vaaleaveriköistä!)
Kirsillä on muotoja. Johtuu siitä. Mia on noista kaikista tavanomaisimman näköinen.
Kirsi on kuumin näin naisenkin mielestä juu. Samalla myös ehkä kaunein, jos nyt unohtaa tämänhetkiset kauneusihanteet ja ajattelee asiaa universaalisti.
Oikealla oleva. Omaan makuuni kauneimmat kasvot ja nätti, tasapainoinen vartalokin. Hiusten väri jos olisi vielä luonnollisempi, niin olisi vielä nätimpi. Kauniita ovat kaksi muutakin. N44
Vierailija kirjoitti:
Adolf Ehrnrooth
Minusta K.J. Ståhlberg.
Eihän noita voi edes verrata. Jasmin ainoa aidosti kaunis.
Et sitten yhtään huonompaa kuvaa löytänyt?
Keskimmäinen. En tunne ketään noista tai siis en ole nähnyt aiemmin.
Ehdottomasti Jasmin, tuo tumma kaunotar!
Menisi kauniista jopa kansainvälisellä tasolla.
Kirsi ja Mia eivät juuri erottuisi katukuvasta.
t. nainen
Ei hajuakaan keitä ovat, mutta naisena tykkäsin eniten tuon keskimmäisen ulkonäöstä.