Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuka on mielestäsi kokonaisuutena kaunein heistä: Jasmin Hamid, Ehrnrooth vai Kirsi Ståhlberg? kuvalinkki löytyy alta!

Vierailija
26.11.2020 |

https://is.mediadelivery.fi/img/978/74e4df613c4a46febbf38a004a8c37b2.jp…

G: Kuka on mielestäsi kokonaisuutena kaunein heistä: Jasmin Hamid, Ehrnrooth vai Kirsi Ståhlberg? kuvalinkki löytyy alta!

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: Kanada.

Ei oo kaunis noista yksikään. Ihmettelen tätä suomalaisen median tapaa hehkuttaa jokaista joskus telkkarissa nähtyä eukkoa "" kauniiksi"". Ensinnäkin, ne ei todellakaan useimmiten ole edes viehättäviä. KAuniita, juuei. Toisekseen, kenties kyseiset eukot haluaisivat tulla tunnetuiksi muilla avuilla kun määreellä "kaunis". 

Vierailija
22/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on seksikkäin ja kaunein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen Mia

Vierailija
24/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kaikki, mutta itse tykkäsin eniten keskimmäisestä, häneltä haluaisin ulkonäön jos saisi viedä :)

Vierailija
25/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää blondista, ullatuus ;)

Vierailija
26/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: Kanada.

Ei oo kaunis noista yksikään. Ihmettelen tätä suomalaisen median tapaa hehkuttaa jokaista joskus telkkarissa nähtyä eukkoa "" kauniiksi"". Ensinnäkin, ne ei todellakaan useimmiten ole edes viehättäviä. KAuniita, juuei. Toisekseen, kenties kyseiset eukot haluaisivat tulla tunnetuiksi muilla avuilla kun määreellä "kaunis". 

Eikö ole ikävä elää tuollaisilla negatiivisillä silmillä? Itse näen kauneutta joka puolella, ja elämä on ihanaa <3

Vierailija
27/27 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kuvassa toi vaalea mutta mun mielestä muuten toi keskimmäinen on ollut kaunein jos oikein muistan. :) ja nainen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme