G: Kuka on mielestäsi kokonaisuutena kaunein heistä: Jasmin Hamid, Ehrnrooth vai Kirsi Ståhlberg? kuvalinkki löytyy alta!
Kommentit (27)
Kauniita kaikki, mutta itse tykkäsin eniten keskimmäisestä, häneltä haluaisin ulkonäön jos saisi viedä :)
Miehet tykkää blondista, ullatuus ;)
Vierailija kirjoitti:
Vastaus: Kanada.
Ei oo kaunis noista yksikään. Ihmettelen tätä suomalaisen median tapaa hehkuttaa jokaista joskus telkkarissa nähtyä eukkoa "" kauniiksi"". Ensinnäkin, ne ei todellakaan useimmiten ole edes viehättäviä. KAuniita, juuei. Toisekseen, kenties kyseiset eukot haluaisivat tulla tunnetuiksi muilla avuilla kun määreellä "kaunis".
Eikö ole ikävä elää tuollaisilla negatiivisillä silmillä? Itse näen kauneutta joka puolella, ja elämä on ihanaa <3
Tossa kuvassa toi vaalea mutta mun mielestä muuten toi keskimmäinen on ollut kaunein jos oikein muistan. :) ja nainen olen.
Vastaus: Kanada.
Ei oo kaunis noista yksikään. Ihmettelen tätä suomalaisen median tapaa hehkuttaa jokaista joskus telkkarissa nähtyä eukkoa "" kauniiksi"". Ensinnäkin, ne ei todellakaan useimmiten ole edes viehättäviä. KAuniita, juuei. Toisekseen, kenties kyseiset eukot haluaisivat tulla tunnetuiksi muilla avuilla kun määreellä "kaunis".