Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko tästä?

26.11.2020 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen..

Kyseessä minun vanhempi. Teimme puolisoni kanssa isomman kaupan josta vanhempani oli tietoinen.
Soitin hänelle kertoakseni että ns saimme asian päätökseen. Vanhempani oli hämmästynyt ja pian kävi ilmi miksi hän kuulosti hieman loukkaantuneelta.
Hän oli mennyt ottamaan yhteyttä yhteyshenkilöömme ja mennyt tivaamaan asiasta lisätietoja. Olemme yli 3 kymppisiä, ei hänellä ollut oikeutta.

Kuulosti että hän tunsi itsensä typeräksi ja halusi tästä syyllistää minua. Seuraavaksi hän otti esiin vanhemman tapahtuman, hän oli tunkenut yllättäen vara-avaimella kotiimme ja loukkaantunut kun lapsellamme olikin muita suunnitelmia. Hän paheksui puhelimassa lspsen käytöstä. Itse hän ei mielestään ollut tehnyt mitään väärää.

Onko soveliasta käytöstä? Ylittääkö rajan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylittää rajan. Mun vanhemmat tekivät vuoden-pari samaa kun saimme lapsen parikymppisinä. Vierailivat ilmoittamatta. Mutta aika pian uskoivat, että ei niin voi tehdä ja ihan hyvissä väleissä ollaan. Muihin asioihimme eivät olleet muuttumassa, joskin äiti luku muutaman minun ja miehen kirjeen uteliaisuuttaan. Vahingossa...

Vierailija
2/3 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylittää rajan. Mun vanhemmat tekivät vuoden-pari samaa kun saimme lapsen parikymppisinä. Vierailivat ilmoittamatta. Mutta aika pian uskoivat, että ei niin voi tehdä ja ihan hyvissä väleissä ollaan. Muihin asioihimme eivät olleet muuttumassa, joskin äiti luku muutaman minun ja miehen kirjeen uteliaisuuttaan. Vahingossa...

Enemmän kuin asioihin puuttuminen, minua huolestuttaa, tuo että syyllistetään ennemmin lasta, kuin otetaan itsestään vastuu. En muista tuollaista lapsuudestani, mutta ehkä en tosiaan vain muista.

Lapsen tapaamisesta oli sovittuna aivan toinen päivä ja silloin vanhemmastani ei kuulunut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe ei ilmeisesti ollut kiinnostava.