Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka saavat miehen kuin miehen halutessaan?

Vierailija
28.07.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen ;-)?

Vierailija
2/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne olivat tällaisia miehiä, joista naiset " kilpaili" . Jokainen osoittautui kuitenkin tyhjäpääksi tai muuten vaan sellaisiksi joita ei loppuin lopuksi olisi kannattanut haluta. Lopulta päädyin " hiljaisempaan mieheen, joihin kaikki naiset eivät silmiään iskeneet. Tältä mieheltä sain sitä kaipaamaani rakkautta ja hellyyttä, nyt aviovuosia takana 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakkomielle ne miesten iskemiset...

Vierailija
4/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olenkin ukkomies..

Vierailija
5/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tarkkailee ensin " uhriaan" ja muuttaa sitten käytöstään juuri kyseisen henkilön mieltymysten mukaiseksi. Tämä on siis psykologista peliä ja toimii vain sen aikaa kun jaksaa pitää yllä sitä rooliaan. En suosittele kyllä kenellekään tätä. Mutta pidän asiaa mahdollisena.

Vierailija
6/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyttemmin kyllä olen ollut jo 9 vuotta onnellisesti naimisissa, eikä tarvi enää etsiä ketään.

Oikeastaan tämän kysymyksen kautta vasta huomasin, että tosiaan sain aina sen kenestä olin kiinnostunut - mutta silti podin ja poden yhä tosi huonoa itsetuntoa...

Vierailija
7/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sitä nyt sitten minään pitää. Yleensä minuun sitten rakastuivat ne joita en halunnut, eivätkä ne joita halusin.

Näin vanhemmiten olen vasta tajunnut miten valtava ase on seksi miehen suhteen, olisi pitänyt ne haluamani kaataa petiin ensin, olisi voineet sitten jäädä koukkuun paremmin:)

Vierailija
8/8 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi