Saisitko vielä ajokortin, tee testi!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:12"]
Kolme virhettä. Ihan hyvin, kun ei minulla ole koskaan ajokorttia ollutkaan.
[/quote]
Miten se estää liikennesääntöjen osaamisen?
[/quote]
Ei minun tarvitse osata kuin ne liikennesäännöt, jotka liittyvät jalankulkuun ja pyöräilyyn. Kuvissa oli tilanteita, joihin en koskaan joutuisi pyörällä.
Kaikki oikein. Mutta olenkin hyvä kuski. Autokoulussa jo kehuttiin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:12"]
Kolme virhettä. Ihan hyvin, kun ei minulla ole koskaan ajokorttia ollutkaan.
[/quote]
Miten se estää liikennesääntöjen osaamisen?
[/quote]
Ei varmaan tarvitse esim. miettiä, onko auto oikein pysäköity jos ei kulje autolla. Siellä kun oli tällaisiakin tehtäviä.
Kaikki oikein. Kortti ollut 20 vuotta.
Tein kahdesti, ei mennyt läpi. Tosin mielestäni ihan ok, kun en omista muutenkaan ajokorttia. Ekalla testillä tuli 4 virhettä, toisella 3.
Yksi väärin, en olisi saanut. En kai hahmottanut kaistaa oikein, sen muistan olleen mulle vaikeaa ennenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:51"]Höh kuvat oli Hämeenlinnasta ja Riihimäeltä, muistan molempien kaupunkien säännöt lähes ulkoa..
[/quote]
Häh onko sulla ajokortti?
Tein vielä kerran, nyt meni vain yksi väärin. Ja nyt kuvat olivat ihan erilaisia, jotenkin sellaisia, mitä pyöräilyssäkin tarvitaan. Mulla menee vain väärin nuo väistämisvelvollisuudet, itse kun koen aina olevani väistämisvelvollinen pyörän kanssa ja etuoikeutettu jalankulkijana. Siis järkeä käyttäen tietty.
Ainii, kertokaas mikä se liikennemerkki on, jossa kolmion sisällä on kaksi nuolta?
"Toivottavasti sinua ei ole koskaan päästetty rattiin." No eipä olekaan, kun en ole autokoulua käynyt. Pyöräilijänä periaatteeni on että väistän aina ja kaikkia, ihan varmuuden vuoksi.
Kaikki oikein. Vaikka teidän mittapuunne mukaan olen vanhus, jonka pitäisi olla liikenteessä korkeintaan rollaattorilla :)!
Kaikki oikein, tosin #2:n tavoin, en oikein ymmärtänyt yhtä kysymystä tai tajunnut mitä kuvassa olisi tarkoitus tapahtua.
Ajokortti on ajettu 17 vuotta sitten oikeanpuoleisen liikenteen maassa ja siitä asti olen ajanut autolla n. 1-3 kertaa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:28"]
Tein vielä kerran, nyt meni vain yksi väärin. Ja nyt kuvat olivat ihan erilaisia, jotenkin sellaisia, mitä pyöräilyssäkin tarvitaan. Mulla menee vain väärin nuo väistämisvelvollisuudet, itse kun koen aina olevani väistämisvelvollinen pyörän kanssa ja etuoikeutettu jalankulkijana. Siis järkeä käyttäen tietty.
Ainii, kertokaas mikä se liikennemerkki on, jossa kolmion sisällä on kaksi nuolta?
[/quote]
ai tuo 122: http://alk.tiehallinto.fi/www2/liikennemerkit/varoitusmerkit1.htm
Kaksisuuntainen liikenne. Noita näkee yleensä silloin, kun ajaa yksisuuntaista, joka muuttuu kaksisuuntaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:28"]
[/quote]
ai tuo 122: http://alk.tiehallinto.fi/www2/liikennemerkit/varoitusmerkit1.htm
Kaksisuuntainen liikenne. Noita näkee yleensä silloin, kun ajaa yksisuuntaista, joka muuttuu kaksisuuntaiseksi.
[/quote]
Tätä minäkään en tunnistanut.
Kaikki oikein, helppojahan nuo. Ei paha, 10 vuotta sitten teoriakokeessa tuli muutama virhe.
Pistin poikki kahden kuvan jälkeen, kun olivat niin minikokoisia kuvia, että en pystynyt ennen ajan loppumista edes hahmottamaan, mitä niissä tapahtuu. Saako kuvia jostain suuremmaksi?