Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa on kuntosalilla käytävä, että

Vierailija
01.04.2014 |

muutkin huomaa muutoksen?

Siis muutkin kuin itse. Itsekään en huomaa muutoin, kuin että jaksaa tehdä isommilla painoilla ja useamman toiston.

Missä vika?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs järki siinä salilla käymisessä sitten on?

Turhaa touhua.

Taidankin lopettaa kunhan olen ostetut kerrat käynyt.

Vierailija
2/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kyllä ihan muista syistä kuin esteettisistä. Varsinkin näin ikääntyessä auttavakin lihaskunto on tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:03"]

Turhaa touhua.

[/quote]

Miten olis ihan ryhdin paraneminen, lihaskunnon paraneminen, hyvä olo, hartiavaivojen väheneminen?

Vierailija
4/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:15"]3 kertaa viikossa käyden minusta noin kuukaudessa alkoi näkyä muutoksia. Jos on ylipainoa siinä lihasten päällä, niin ei välttämättä näy niin pian. 

Sinänsä jännä, että itselläni vaatteet päällä ei näy muutosta kropassa oikeastaan ollenkaan. Kun aloitin treenaamisen, olin 48 kg laihaläski. Nyt painan 53 kg ja näytän treenivaatteissa selvästi lihaksikkaalta, mutta kun vedän normaalit arkivaatteet päälle, ihan samalta kuikelolta laihaläskiltä näytän kuin ennenkin. Jotenkin tuntuu, ettei vaivan arvoista, koska juuri kuaan ei edes näe minua muissa kuin duunivaatteissa ja muissa peittävissä arkirytkyissä, paitsi siellä salilla.

[/quote]

mutta kuntosaliharjoittelun ansiosta saat nauttia hoikasta varrestasi pidempään :)

Vierailija
5/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:03"]

Turhaa touhua.

[/quote]

Aika paljonkin on järkeä. http://www.hs.fi/terveys/a1382580041419

Vierailija
6/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko tuplannut tai triplannut aloituspainosi?

Vierailija
7/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis ilmeisesti ulkoisia muutoksia? Tällaiseen kysymykseen on aika vaikea vastata, ja riippuu monista asioista. Nyrkkisääntönä voisi kuitenkin sanoa, että tärkeämpää on se miten USEIN käy. Jos on käynyt jo pitkään mutta vaikka vain kerran viikossa, niin ei sillä mitään lihaserottuvuutta saa aikaan.

Vierailija
8/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ruokavalio....

Vierailija
9/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei salillakäynti välttämättä näy kauheesti, riippuen ihan sun geeneistä ei kaikille naisille tule paljon lihasmassaa. Ennemmin salillakäynti voi näkyä ryhdissä ja vartalonhallinnassa.

Vierailija
10/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan, että aloitin 10-15kg ja nyt teen 20-30kg painoilla. Jossakin laitteessa jopa 40-50kg painolla.

Vierailija
11/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin n.2v sitten pt:n ohjauksessa ja ohjelmilla, n 3kk kesti kun alkoi selkeästi näkyä ekat muutokset. Mutta sitä treeniä on tehtävä oikeasti ja syötävä oikein. Nykyään mulla on ihan eri kroppa kuin silloin 2v sitten.

Vierailija
12/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa käyden minusta noin kuukaudessa alkoi näkyä muutoksia. Jos on ylipainoa siinä lihasten päällä, niin ei välttämättä näy niin pian. 

Sinänsä jännä, että itselläni vaatteet päällä ei näy muutosta kropassa oikeastaan ollenkaan. Kun aloitin treenaamisen, olin 48 kg laihaläski. Nyt painan 53 kg ja näytän treenivaatteissa selvästi lihaksikkaalta, mutta kun vedän normaalit arkivaatteet päälle, ihan samalta kuikelolta laihaläskiltä näytän kuin ennenkin. Jotenkin tuntuu, ettei vaivan arvoista, koska juuri kuaan ei edes näe minua muissa kuin duunivaatteissa ja muissa peittävissä arkirytkyissä, paitsi siellä salilla.

Vierailija
13/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä sitä päivää tullut vastaan! =D Aloitin salilla käymisen 1 v. 4 kk sitten siten, välillä on ollut taukoa esim. kk verran, välillä pari vk, en siis ole ihan määrätietoisesti käynyt. Kuitenkin silloin, niinä kuukausina kun käyn, käyn 2-3 krt viikossa.

Eipä ole kukaan mitään huomannut, mutta ei se mua haittaa, tai se ei ole se motivoiva tekijä, miksi käyn. Se on kyllä kivaa, kun itse huomaa pullistellessa tai jännittäessä ihan uudenlaista muotoa ja kovaa lihasta, ja mieskin huomaan tällöin, mutta pullistelematta ei minusta kyllä mitään huomaa. Myös voima on toki kasvanut ja painojen määrät lisääntyneet, se + omat huomiot lihasten kasvusta ovat ehkä tärkeimmät tekijät, plus tietysti se hyvä fiilis käynnin jälkeen.

Varsinaista ylipainoakaan ei ole, mutta kuitenkin sen verran rasvaa päällä, että ei ihme ettei pääse lihakset piirtymään. Laihduttaa en kuitenkaan halua (lue: jaksa nähdä vaivaa/halua tinkiä ruoasta).

Vierailija
14/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon lähtötilanteesta, mutta oikean ruokavalion ja tehokkaan treenin yhdistelmällä voi saada näkyvää tulosta noin kolmessa kuukaudessa. Siis siinä vaiheessa pitäisi silmämääräisesti jo näkyä muutosta kehonkoostumuksessa, mutta varsinainen lihaserottuvuus voi vaatia paljon pidemmän ajan.

Vierailija
15/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää bloggari esimerkiksi käy salillla ja nostaa paljon kovempia painoja kuin minä:

http://2.bp.blogspot.com/-e4eeKN3tje8/UzXs4gQeCGI/AAAAAAAAIME/jy5oMeXY0Jg/s1600/sitsit4.jpg

Se ei kuitenkaan näy ruumiinrakenteessa eikä tuollaisessa kuvassa, jossa ei ole pullistelua.

Esim. vasta tällaisesta kuvasta tajuaa, että hän todella on käynyt salilla:

http://3.bp.blogspot.com/-W1AuvYb3RHY/UzXuQD_0xyI/AAAAAAAAIMQ/G0X4usdx__A/s1600/sitsit3.jpg

Halusin vaan laittaa esimerkiksi siitä, että naisten ei ole helppo saada lihasmassaa ja myöskään lihasmassa ei näy jos ei erityisesti pullistele.

Vierailija
16/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa viikossa kun käy, niin vuoden kahden päästä on jo selvästi näkyviä eroja.

Vierailija
17/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:37"]

3 kertaa viikossa kun käy, niin vuoden kahden päästä on jo selvästi näkyviä eroja.

[/quote]

Vuoden, kahden päästä?

Oikeesti???

Ei jaksa..........

Tuntuu niin turhalta käydä siellä, kun mikään ei muutu.

Vierailija
18/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuhan siellä, koko ajan. Vertaa vaikka tilannetta, että käyt salilla -> vuoden päästä näet muutoksen, kuin että ET käy salilla -> vuoden päästä olet ihan saman näköinen (jos ei muita muuttuvia tekijöitä oteta huomioon).

Vierailija
19/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tosiaan välttämättä kaikille näy, etenkään vaatteet päällä. Itsellä näin, salikertoja takana yli 3000.

Vierailija
20/20 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 v treenannut, joista 1 v pt:n kanssa. Ei näy missään, sama kroppa kuin ennen. Huonot geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän