Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vaikea kommunikoida oman isän kanssa

Vierailija
25.11.2020 |

Jos jotain yritän puhua niin hän reagoi vahvasti minun asioihin. Vaikka kuinka asiallisesti kertoisin asiani niin aina se päätyy riitelyyn.

Viimeksikin oli sama juttu ja ihan mitättömästä asiasta kuin vaatteet. Pyysin kyytiä kauppaan kun korvessa ei niitä ole ja julkiset menee huonosti.

Joka kerta on niin paljon kotitöitä ja kaikkea muuta ettei illalla ehdi. Kauppaan menisi 2h suunnilleen eikä se mielestäni ole liikaa pyydetty että pääsis ostamaan uusia tarpeellisia vaatteita.

Olen vähän miettinyt onko meidän rahatilanne nykyään niin huono ettei ole varaa ajaa ylimääräistä kauppaan edes kertaa viikossa. Hyvin usein jää paha olo siitä riitelystä kun hän kyllä osaa sanoa pahastikin.

Yleensä käskee huoneen oven laittamaan kiinni vaikka puhun normaalisti. En enää keksi itse ratkaisua tähän keskustelu ongelmaan joten mitä ihmettä teen. Vai täytyykö vaan yksin lähteä aina omille asioille kun kukaan ei halua lähteä mun kanssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha siis olet? Alaikäinen?

Vierailija
2/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin myös että voin tehdä päivällä kotityöt valmiiksi että ehditään käydä. Ei käy, sitten tulee sauna jne. En varmaan ansaitse mitään seuraa kun asioihini suhtaudutaan niin kielteisesti. Kaikkeni olen yrittänyt mutta vastakaikua ei koskaan vaan tule. Sama juttu jos odotan että mummo ja pappa soittaisi tänne päin niin ei. Aina minun pitää olla yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kukaan muu auttaa? Missä äitisi on?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen kanssa sama tilanne hyvin usein. En tiedä mikä mussa mättää mutta selvästi joku. Vaikka kuinka yritän miellyttää ja jutella ihan normaalisti ei ei ei ei. Ja jos onnistuu siinä on mukana syyttelyä että olen sekopää kun haluan niin moneen paikkaan. Yleensä apteekkiin ja kauppaan. Joskus vaan tuntuu että tahallaan ovat mua vastaan.

Vierailija
5/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä ikänen oikein olet? Ja mitä sä siellä apteekissa ravaat? Ei pahalla, mutta kyllä tosiaan hieman oudolta vaikutat, ihan näin muutaman viestin perusteella.

6/6 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tilanteesi kuulostaa kamalalta. Vanhempasi eivät huolehdi sinusta, kuten kuuluisi.

Voitko kertoa lisää?

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme