Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Toikin on naimisissa ja kolmen lapsen isä...

Vierailija
28.07.2006 |

Ja mä lyön vetoa, että se menee ton kanssa sänkyyn tänään. Se on ihan varmaa"

Onpahan Nyt- liite taas onnistunut artikkelissaan koskien erään lafkan tekemiä " kuivan maan risteilyjä" Lahdesta Vantaalle.

Siinä siis matkanjohtaja tms kuvailee illan kulkua ravintolassa, jatkaen: " estoton meno, se on tämän paikan juttu"

Kyseinen isä on siis tanssilattialla uuden nuoren tuttavuutensa kanssa.

Missä on ihmisten moraali???

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hiljattain joutunut taas näkemään tätä kun olen eroamassa ja on tullut muutaman kerran käytyä baareissa. Empä aio ainakaan niissä ruveta hyppimään. Seksiä saa ihan takuuvarmasti jos haluaa ja varmimmin juuri naimisissa olevilta, ilman sen kummempia sitoomuksia. Huh huh.

Vierailija
2/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lukea artikkeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap oikeassa. Mitenköhän nämä pettäjät pystyvät elämään itsensä kanssa? Päällisinpuolin he varmaan oikeuttavat tekonsa, tyyliin ; muija mäkättää, ei anna jne. Mutta jos heillä on vähääkään kykyä älylliseen ajatteluun, niin tietävät tekevänsä väärin, mutta se, muuttaako se mitään onkin jo toinen juttu. Surullista.

Vierailija
4/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin Lahdesta montaa naimisissa olevaa kolmen lapsen isää on noilla " risteilyillä" ollut?!

..Tuli kyllä mieleen sellainenkin että mainoskikkana tuollainen heitto voisi toimia.

Vierailija
5/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa artikkelissa se, että matkanjohtaja piti niin hienona, että meininki on niin estotonta, petetään ja sammuneiden annetaan nuokkua pöydissä, ryyppääminen on hienoa... en ole mikään absolutisti tms. mutta ei tuo teinimeininki sovi aikuisille

Vierailija
6/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta jutusta. Eikö nykyaikana voi pitää hauskaa ilman, että

hyppää vieraaseen syliin? Ei ilmeisesti...

Ja juuri tuo ' matkanvetäjän' asenne, kyllä kannattaa matkoja

tehdä ja upeeta hauskanpitoa, estotonta meininkiä, jee, jee;

Vierailija
7/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi taysi mahdollisuus pettaa jos vaan haluaisin. Mutta ehka olisi silti hienoa kuulua tuohon vahemmistoon, joka EI peta...

En ole viela paattanyt mita teen.

Vierailija
8/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

petin tyhmyyttäni, eikä se antanut yhtään mitään, päinvastoin. Nyt pidän kunnia-asianani että uskollisuus säilyy, niinkauan kuin yhdessä ollaan.

Vierailija
9/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri osa vastaajista oli pitanyt kunnia-asianaan pysya uskollisena kumppanilleen.

Mutta kun ne maagiset 7 vuotta oman partnerin kanssa olivat kuluneet, ja tyopaikalla tai esim. baarissa tapasi jonkun uuden ja jannittavan, niin ikava kylla ne ajatukset lentavat romukoppaan.

Naiset sanoivat etta never say never, etta ikina et voi vannoa.

Kylma totuus kai.

Vierailija
10/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tiedän mitä pettäminen on, enkä aio tätä suhdettani siihen lopettaa. Jos mies pettää, niin se on hänen tyhmyyttään.

Vierailija
11/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukaverit kiroavat näitä ympärillään parveilevia perheenisiä, jotka hukkaavat heidän aikaansa oikeasti potentiaalin treffiseuran etsinnässä.

Vierailija
12/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vantaalaiset ja itähelsinkiläiset juntit sekä just tuollaiset muualta bussilta tulevat tyypit.

Vierailija
13/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että jotkut ovat todella alhaalla kehitystasossaan. Mitä nää tällaiset miehet oikein ovat miehiään? Täytyy kysyä millaisen moraaalin ovat kotoa oppineet. Toivottavasti itse osaan pojilleni opettaa oikean ja väärän eron paremmin.

Vierailija
14/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheenisä/perheenäiti käy baareissa jatkuvasti ? Totta kai joskus voi käydä, mutta jos jatkuvasti ramppaa, voi kysyä, että mikä se on se pointti!!!

Vierailija
15/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät kasva aikuisiksi, ärsyttävän tyhmiä

Vierailija
16/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivistys jotain alle aku ankan.

Vierailija
17/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pokaa naisia baareissa!!Ennen kuin löysion nykyisen mieheni, niin meinas laatta lentää, kun sormus nimettömässä tullaan iskeen kuin muina miehinä ja pillu mielessä. No thanx.

Vierailija
18/19 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin pokailija baarissa JA HUOM! MYÖS TYÖPAIKALLA on reilu kolmikymppinen perheenisä, jolla on hyvä duuni ja koulutus, vaimon kanssa ehkä homma pikkuisen väljähtänyt ja kaikki ulkoiset puitteet tosi hyvin. Kyllä mä joskus mietin niitä vaimoja ja sitten tajuan olevani yksi näistä vaimoista! Mutta " eihän nyt minun mieheni..."

GULPS.

Vierailija
19/19 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin taalla Hollannissa artikkelin tutkimuksesta, jossa laitettiin kartalle nykyiset pettamisluvut... Meinasi siina aamukahvit menna vaaraan kurkkuun, kun Euroopan sisalla 63% pettaa jossain vaiheessa. Ja siis IHAN YHTA LAILLA naiset niinkuin miehetkin.

Ja suurin osa pettamisista tapahtuu tyopaikoilla.

Siina haastateltiin useampia pettajia ja antoivat tiukkaa infoa siita, miten saa pettamisen pidettya parhaiten salassa. Naiset sanoivat, etta paras kandidaattipetturi on juuri tasan samassa tilanteessa kuin naiset itsekin, eli naimisissa ja lapsia. Talloin miehella on yhta paljon menetettavaa kuin naisellakin, eika tarvi pelata etta mies yhtakkia alkaisi vaatia liikaa...

Yksi naisista oli valitellut niskakipujaan miehelleen niin kauan, etta mies lopulta itse kehotti naista menemaan fysioterapeutille. Ja nainhan nainen sai aivan loistavan alibin pettaa miestaan... Raikkaan punakkana saapui kotiin joka keskiviikkoilta, ja saapuu yha.

Ihan oikeasti naiset, alkaa vain saalitelko itseanne; me naiset olemme kuule ihan samanlaisia kuin miehet. Osaamme olla ihan yhta salakavalia ja juonia kuin hekin...