Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita OIKEASTI rumia paikalla?

Vierailija
01.04.2014 |

Ulkonäkö ahdistaa jälleen. En tajua mikä siinä on ettei aikuinen ihminen voi hyväksyä itseään. Luulin että olen päässyt jo ohi niiden aikojen jolloin määritin itseni ulkonäön kautta. Luulin että olen jo sen verran kypsempi että osaan kaivaa itsestäni esille niitä positiivisia puolia taitojen ja kykyjen puolelta.

Olen seurustellut viisi vuotta ja pelkään kokoajan, että mieheni jättää minut syystä tai toisesta. Jos hän jättää minut, en usko että maailmasta löytyy enää toista joka minut huolii. Tämä mies on ainutlaatuinen "puusilmä" joka ei välitä rumuudestani. Kukaan muu mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Millaisia huolia teillä muilla rumiluksilla on?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää rumia?

Vierailija
2/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: juuri niin, se mikä on noloa on se, että ET mene siihen leikkaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 18:42"]13: juuri niin, se mikä on noloa on se, että ET mene siihen leikkaukseen.

[/quote]Nuo leikkaukset ovat niin kalliita, että minä ainakin asetan perheen toimeentulon oman nenäni edelle. Nuorena tuo olisi tehnyt ehkä ihmeitä, mutta silloin rahaa ei ollut penniäkään ylimääräistä, ja silloin leikkaukset olivat muutenkin vielä harvinaisia. Nyt on jo melko sama miltä näytän :) En siis ole kukaan edellinen.

Vierailija
4/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 01:32"]

Rumuus:

60% Psykoottinen tila

30% Meikit

10% Ulkonäkö

[/quote]

Ööh, mikä helvetin "psykoottinen tila"?

Vierailija
5/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo leikkaukset ovat niin kalliita, että minä ainakin asetan perheen toimeentulon oman nenäni edelle. Nuorena tuo olisi tehnyt ehkä ihmeitä, mutta silloin rahaa ei ollut penniäkään ylimääräistä, ja silloin leikkaukset olivat muutenkin vielä harvinaisia. Nyt on jo melko sama miltä näytän :) En siis ole kukaan edellinen.

[/quote]

Niin, vastasin nimenomaan 13:lle, jota ei käsittääkseni kallis hinta haittaa. t. 17

Vierailija
7/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus:

60% Psykoottinen tila

30% Meikit

10% Ulkonäkö

Vierailija
8/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan usko, että täysin rumia ihmisiä löytyy.

jos on sisäisesti ruma, niin sitä voi kehittää. toki eihän se päivässä onnistu.

ulkoisesti rumat on vaan katsojan silmässä ja omassa itsetunnossa. Eli siis itsensä kehityksen paikka.

Miksi hemmetissä miehessä rakastais just sellaisena kun olet! Nyt selkäsuoraksi ja otsa pystyssä kohti uusia pettymyksiä!!

Vierailija
9/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kun sinulla on mies. Minulla sen sujaan ei ole. Kukaan ei ole edes kiinnostunut. Ei edes puolta vanhemmat miehet ole ikinä katsoneet.

Voitan siis rumuudessa.

Vierailija
10/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhdentekevää..Mä kai olen joidenkin mielestä jopa kaunis, mutta ei se mun elämää ole mitenkään parantanut. Ei ole rakkautta eikä paljon muutakaan. Ja tuskin tulee olemaankaan.

Vierailija
11/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aviossa oleva ruma. En käytä sormuksia ihottumieni vuoksi. On olemassa ihmisiä joille tulee vieläkin yllätyksenä se, että olen iät ajat sitten vakiintunut perheenäiti. Minulle puhutaan aina ykkösolettamuksena (naiset) kuin vanhallepiialle. Eilen herätin palveluammatissa olevassa nuoressa miehessä kauhua (toivottavasti tuo ihottumainen kääkkä ei kuvittele olevansa puuma :c) ja aivan normaalien fraasien vaihto oli kuin tervanjuontia. Eiköhän hänkin totu minuun ajan myötä? Ikäiseni ja vanhemmat miehet osaavat sentään olla rentoja ja luontevia. Joku on hiljainen ja toinen on rempseämpi mutta kaikkien kanssa tulee toimeen. Yksi rumuuden ehdottomasti paras puoli on se, etteivät edes humalaiset ehdottele ex tempore seksiakteja. Elämä on siis hallinnassa.

Vierailija
12/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantapaisi kokemuksia kuin edellisellä. Jotkut nuoremmat miehet ovat lakanneet puhumasta suunnilleen kesken lauseen kun ovat osuneet sille puolelle päätäni joka on epämuodostunut.

Olen suhteessa joka alkoi jo ennen onnettomuutta, mutta en tiedä olisinko itseni kanssa mieheni asemassa. On rankkaa miettiä koko ajan, tuleeko kohta jätetyksi ja monestiko mies on jo ehkä mua pettänyt.

Vierailija
13/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa pienen salaisuuden: rumassa pitää olla jotain psyykkisesti kiehtovaa jotta mies ylipäätänsä jaksaa olla saman katon alla saatika pysyä uskollisena. Kaunista naista on helpompaa pettää koska jokainen normaaliälyinen mies tajuaa, että naiselle tarjoutuu mahdollisuuksia tuon tuostakin ja jossain vaiheessa kun arki on astunut kuvioihin, tilaisuus voi tehdä varkaan.

Vierailija
14/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma mulla. Kaverien kanssa aina väitellään siitä, että miksi mä en tunne itseäni kauniiksi tao seksikkääksi. En vaan pidä omasta ulkonäöstäni, se ei vastaa omaa kauneusihannettani. Mielestäni olen ihan tollon näköinen. En ole hyväksynyt asiaa vieläkään vaikka olen jo 38. Lapsellista, mutta en saa muutettua ulkonäköäni.

Vierailija
15/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siihen sitten itse kullakin vaikuttaa, että miksi omaa ulkonäköä pitää huonona? Joskus syyt ovat pintaa syvemmällä, ja niiden löytäminen voi vapauttaa ihmistä. Esimerkiksi kaksi hyvin samannäköistä ihmistä, joista toinen on saanut tytöstä naiseksi tai pojasta mieheksi kasvaessaan itsetuntoa ja identiteettiä vahvistavaa palautetta, voivat aikuisena kokea varsin eri tavalla ulkonäkönsä. Tämä luonnollisesti vain yksi lukemattomista esimerkeistä miten ihmisten välinen vuorovaikutus muokkaa käsitystä itsestä.

Rakkaus parantaa, sanotaan - ehkä jopa ulkonäkötraumoja. Onnekkaita ovat varmasti ne, jotka saavat ja osaavat myös ottaa vastaan sellaista rakkautta, joka on vakaata ja täysin hyväksyy ihmisen. Silloin saattaa oma ulkomuotokin asettua uudenlaiseen valoon http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
16/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä! Olen kyllä mies, joten en tiedä pääsenkö vähemmällä rumuuteni kanssa. Ainakin olen saanut "vahvistusta" itsetunnolle ja elänyt ok elämää, koska olen aina ollut hyvä urheilussa. Sillä pääsi nuorena piireihin, joten ongelmia oman sukupuolen sisällä ei ole ollut. Naiset sen sijaan ovat joskus huudelleet rumaksi yms. muttei se kauheasti ole haitannut.

Vierailija
17/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten omasta mielestäni ihan kaunis (meikin kanssa), mutta nenäni on niin ruma (pitkä ja keskellä kyömy), että se pilaa kokonaisuuden. Luulin, että kolmikymppisenä en asiaa enää murehtisi ja hyväksyisin itseni sellaisena kuin olen, mutta ei. Välttelen valokuvissa oloa (etenkin sellaisia, joissa näkyy sivuprofiilini). Lomamatkalta otan vain kauniita maisemakuvia, sukulaiset ja kaverit vitsailee olenko lomalla edes ollut, koska en näy koskaan kuvissa. Nenäleikkaukseen en voi mennä, koska kaikki huomaisivat muutoksen ja leikkaukseen menemistä pidettäisiin nolona. Olisi pitänyt leikkauttaa nenä nuorempana.

Vierailija
18/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 07:54"]

Olen muuten omasta mielestäni ihan kaunis (meikin kanssa), mutta nenäni on niin ruma (pitkä ja keskellä kyömy), että se pilaa kokonaisuuden. Luulin, että kolmikymppisenä en asiaa enää murehtisi ja hyväksyisin itseni sellaisena kuin olen, mutta ei. Välttelen valokuvissa oloa (etenkin sellaisia, joissa näkyy sivuprofiilini). Lomamatkalta otan vain kauniita maisemakuvia, sukulaiset ja kaverit vitsailee olenko lomalla edes ollut, koska en näy koskaan kuvissa. Nenäleikkaukseen en voi mennä, koska kaikki huomaisivat muutoksen ja leikkaukseen menemistä pidettäisiin nolona. Olisi pitänyt leikkauttaa nenä nuorempana.

[/quote]

Ystävä hyvä... Mene siihen leikkaukseen, jos kerran mahdollista ja uskot lopputuloksen olevan parempi. Se on täysin ok! Jos jollakin on sitten tarve sitä kommentoida, niin se kertoo enemmän sanojasta eikä sinusta.

Vierailija
19/19 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 07:54"]

[/quote]

Ystävä hyvä... Mene siihen leikkaukseen, jos kerran mahdollista ja uskot lopputuloksen olevan parempi. Se on täysin ok! Jos jollakin on sitten tarve sitä kommentoida, niin se kertoo enemmän sanojasta eikä sinusta.

[/quote]

Samaa mieltä. Ystäväni puhuu ihan avoimesti halustaan mennä leikkaukseen koska inhoaa nenäänsä (tavallista isompi, ei "järkyttävän" ruma edes) ja minä kysyin usein että onko asia edennyt. Ei siksi että minusta hänen pitäisi nenälleen mitään tehdä, mutta kun näen kuinka se häntä itseään häiritsee niin onhan se hassua miksi ei asialle yksinkertaisesti jotain tee. Toki riskit pitää aina huomioida, mutta kun hän on kerta päättänyt mennä.