Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tuijottavat kuntosalilla?

Vierailija
31.03.2014 |

eikö siellä olisi hyvä keskittyä treenaamiseen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 05:02"]

No ainakin salilla, missä käyn, melkein kaikki tytöt yrittävät kerätä katseita sillä  pukeutumisellaan. Kaikilla perseeseen liimaantuvat, kireät housut, varmaan eilenkään en nähnyt yksiäkään kollareita tms. itseäni lukuunottamatta. Topit on enimmäkseen pikkuisia ja joillakin tissit puskee sieltä. Turha yrittää selittää mitään mitään, tiedän kyllä jo melkoisen pitkällä salikokemuksella, minkälaisissa vaatteissa treenaaminen onnistuu.

[/quote]Itse pukeudun noin, kireät treenitrikoot joustaa ei ole tiellä. Tavalinen toppi josta voi jossain asennosta tissivako näkyä ja isot tissit omistavana jopa "puskea" jonkun mielestä. Käyn naisten salilla, en ole itseäni esittelemässä muille koska samanlaisesti pukeudun myös yksin kotona treenatessa tai sitten salilla missä miehiä. Itse en myöskään huomioi kyttääkö joku koska keskityn treenaamiseen etten huomaa jos joku kyttääkin ja siinähän sitten katselee jos haluaa, mitään ihmeellistä en kumminkaan tee :D Ja en nyt sano ettei koskaan ole häirinnyt kyttäävät ihmiset jossain tilanteessa, mutta niin kauan kun ei käy iholle tai ehdottelemaan epämääräisiä, niin en jaksa kiinnittää huomiota.

Vierailija
42/43 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyylääjät vituttaa. Minä en vahingossakaan kato kehenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelijat ovat idiootteja, huonokäytöksisiä moukkia. Tilanteesta riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi