Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tuijottavat kuntosalilla?

Vierailija
31.03.2014 |

eikö siellä olisi hyvä keskittyä treenaamiseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kattoo että mitäs tuokin ruipelo on tänne tullut haitoille liian pienillä painoilla treenaamaan. 

Vierailija
2/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:19"]

Haittaako naisia yleensä, jos heitä katsellaan salilla? Katselen mielelläni sitä mikä silmääni miellyttää, mutta en viitsi kovin pitkäksi aikaa jäädä katsomaan, koska en halua ketään heistä häiritä.

[/quote]

Mua ei haittaa, mutta suurinta osaa av-mammoista tuntuu kovastikin haittaavan kaikenlainen huomio, vaikkei olisi niin suoraakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kuuma kissa

Vierailija
4/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika luonnollista, kuitenkin nautit katseista. Miksi ylipäätään rehkit salilla ? ULKONÄKÖÄ KOHENTAAKSESI !

Vierailija
5/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ihmettelee, että mikä nainen treenaa tissit paljaana ;)

Vierailija
6/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tästä mieleen: tänään eräs mies salilla otti nopean katsekontaktin ja lipaisi huuliaan. yök.

Vierailija
7/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:15"]tuli tästä mieleen: tänään eräs mies salilla otti nopean katsekontaktin ja lipaisi huuliaan. yök.

[/quote]

No toi menee jo överiksi.

Mies

Vierailija
8/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lipaisen usein huuliani, joskus samalla kun katson jotakuta. Se johtuu kuitenkin siitä että huulia kuivaa. Minulla on lääkitys päällä joka aiheuttaa janon tunnetta huulet tuntuu sen takia yleensä kuivilta. Ei se välttämättä ole flirtti.

Vierailija
9/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuijottavat useasta eri syystä.

1. He ihmettelevät, miksi sinä tuhlaat aikaasi liian pienten painojen kanssa ja nysväät laitteissa ystävättäresi kanssa rupatellen niitä näitä, samalla, kun tosi urokset odottavat pääsyä laitteisiin päästäkseen nostamaan isoja painoja.

2. Syystä, että olet panettavan hyvän näköinen.

3. Syystä, että olet ihan hirveän ruma tai lihava tai laiha.

4.  Syystä, että nostat liian isoja painoja ollaksesi nainen ja miehet tuntevat olevansa heikompia kuin sinä.

Siinäpä tärkeimmät syyt.

Vierailija
10/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:12"]

Eikö se ole aika luonnollista, kuitenkin nautit katseista. Miksi ylipäätään rehkit salilla ? ULKONÄKÖÄ KOHENTAAKSESI !

[/quote]

Eikun ihan hyvän olon vuoksihan mä tätä teen.

Vierailija
11/43 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos hyvännäköiset miehet salilla kattelee, pahannäköisten ei tartteis niinkään kattella.

Vierailija
12/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oot hyvännäköinen, tai sit ne vaan tuijottaaa sarjojen välissä kun on tylsää tai sit ne kattoo että teet liikkeet ihan väärin ja miettii et kehtaisko tulla neuvomaan.

Vierailija
13/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin muuten usein salilla katon muita, otan vinkkejä omaan treeniin tai sit mielessäni just mietin että voi että, toi tekee ton ihan väärin, kohta on paikat hajalla.

Vierailija
14/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sitä täällä kysyt? Tiedustele niiltä tuijottavilta ukoilta, lol.

Vierailija
15/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vähän sovinnaisempaa vaatetusta ja hiusväriä.

tai sitten vessapaperi roikkuu housuistasi.

Vierailija
16/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, miksi kaikki aina luulee katsomisen tarkoittavan jotain kuolaamista ja ihailua? Jotkut vaan katselevat enemmän, ei se tarkoita välttämättä mitään.

Itse naisena katson ihmisiä monestakin eri syystä, joskus ihan ajatuksissani voin tuijottaa jotakuta. En todellakaan luule jokaisen minua katsovan miehen katsovan minua ihaillen.... Enkä haluaisi jokaisen miehen luulevan, että minä katson heitä kuolaten. Kamalaa jos pitäisi olla laput silmillä joka paikassa.

Vierailija
17/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on se, että miehet ovat heteroseksuaalisesti suuntautuneita.

Vierailija
18/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:15"]tuli tästä mieleen: tänään eräs mies salilla otti nopean katsekontaktin ja lipaisi huuliaan. yök.

[/quote]

Minäkin lipaisen usein huuliani, joskus samalla kun katson jotakuta. Se johtuu kuitenkin siitä että huulia kuivaa. Minulla on lääkitys päällä joka aiheuttaa janon tunnetta huulet tuntuu sen takia yleensä kuivilta. Ei se välttämättä ole flirtti.

[/quote]

katselet irstaasti?

Vierailija
19/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin salilla, missä käyn, melkein kaikki tytöt yrittävät kerätä katseita sillä  pukeutumisellaan. Kaikilla perseeseen liimaantuvat, kireät housut, varmaan eilenkään en nähnyt yksiäkään kollareita tms. itseäni lukuunottamatta. Topit on enimmäkseen pikkuisia ja joillakin tissit puskee sieltä. Turha yrittää selittää mitään mitään, tiedän kyllä jo melkoisen pitkällä salikokemuksella, minkälaisissa vaatteissa treenaaminen onnistuu.

Vierailija
20/43 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua ainakaan haittaa, että se meidän salin tatuoitu, treenattu komistus mua aina katselee. Pikemminkin kutkuttavaa, kun välillä vapaiden painojen alueella treenataan lähekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme