Miksi miehet tuijottavat kuntosalilla?
Kommentit (43)
Tuo on just salilla käymisen huono puoli. Tuntuu, että on koko ajan joku vahtaamassa olipa se syy mikä hyvänsä. Itse aina mulkaisen näitä kyylääjiä "mitä v****a siinä tuijotat"-ilmeellä, mutta se ei valitettavasti tehoa nuoriin naisiin. Eivät jostain syystä saa silmiään irti musta.
Haittaako naisia yleensä, jos heitä katsellaan salilla? Katselen mielelläni sitä mikä silmääni miellyttää, mutta en viitsi kovin pitkäksi aikaa jäädä katsomaan, koska en halua ketään heistä häiritä.
Itse pyrin olemaan katselematta, korkeintaan vilkaisen. Naiset on minusta niitä tuijottajia.
jos naisella on tangossa 100 kg painoa niin kyllä ne kattoo!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:22"]
4. Syystä, että nostat liian isoja painoja ollaksesi nainen ja miehet tuntevat olevansa heikompia kuin sinä.
[/quote] Uskon että moni mies ihailee, jos nainen nostaa isoja painoja.
Ei haittaa. Jos näkymät kiinnostaa, niin antaa miesten katsella. Kunhan ei nyt viereen tule tuijottamaan. Lisäksi kun sormukset kertoo, että en ole vapaa, niin tiedän, että kukaan ei lähempää tuttavuutta yritä tulla tekemään ja harvemmin kukaan ihan avoimesti edes tuijottaa.
Kun siellä tupaten täydella salilla on vaikea löytää mitään kohtaa, mihin silmänsä kääntäisi niin, ettei ole joku ihminen edessä. Vaihtoehdot ovat siis katsoa omia kengänkärkiä, kattoa tai jonnekin vaakasuunnassa eteenpäin, jossa tietysti on sitten kaltaisesi mielensäpahoittaja.
Sun trikoot oli revenny perseestä.
Itse yleensä salilla naisia tuijottaessani levitän kaksi sormea leveään V-asentoon huulilleni ja alan lipoa kielelläni sormien välistä. Toisella kädelläni hieron kovettuvaa kaluani ja samalla isken silmää toistuvasti. Naiset ovat ihan villinä ja märkinä tästä eleestä
Tuhdit tytöt kiinnostavat aina viriileitä miehiä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:12"]
Itse yleensä salilla naisia tuijottaessani levitän kaksi sormea leveään V-asentoon huulilleni ja alan lipoa kielelläni sormien välistä. Toisella kädelläni hieron kovettuvaa kaluani ja samalla isken silmää toistuvasti. Naiset ovat ihan villinä ja märkinä tästä eleestä
[/quote]
:D
Itse miehenä sarjajen välillä katselen minne milloinkin; se voi olla joku nainen tai jotain muuta. Ja kyllähän hyvämuotoinen nainen aina kiinnostaa... se on miehen luonto sellainen :)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:12"]
[/quote]
Siis just tollasesta oon aina haaveillut! Miksi sä et käy mun salilla :(
Itselläni oli salilla banaani eväänä verkkareiden etutaskussa ja kyllä naiset kyttäs kovasti kunnes söin sen treenin puolessa välissä
-mies29-
panettaa kun kattoo kiimasia teinitytyjä salilla. setämies 45w
Kävin joskus nyrkkeilytreeneissä ja huomasin lämmittelyissä, että hyppynarulla hyppimiseen oli helpompi keskittyä kun tuijotti jonkun vastapäisen miehen silmiin. Muuten ei ole tapana tuijotella miehiä mutta siellä se tuntui ihan luonnolliselta.
Pyrin välttämään tuijottelua ym. Mutta kerran kun olin salilla alkulämpöjä vetämässä crosstrainerilla niin siihen edessä olevaan soutulaitteeseen tuli soutamaan n30v nainen mikä oli muodollisesti hyvin pätevä ja kaikin keinoin sai pinnistellä ettei alkanut jöpöttämään ja myöhemmin sama nainen pyllisteli edessä jotain muuta juttua ja on pakko myöntää että olisin maksanut aika paljon jos olisin heti saanut alkaa panemaan.
Samaa naista en ole sen jälkeen nähnyt, mutta muita vastaavia kyllä.
Kerrankin oli joku 16-18v tyttö millä oli mielettömän kaunis vartalo ja kasvot, noin nuoret ei vaan silleen sytytä kun voisivat olla omia lapsia.
Tv.mies
Jos sun trikoopepussasi lukee i love anal niin mikäs ihme se sitten on jos katseet harhailee
VArmaan siksi, kun he ihmettelevät, että mitähän tuokin minua tuijottaa.