Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Walking Dead finaali alkaa :)

Vierailija
31.03.2014 |

Hyvä asento sohvalla ja mässyt vieressä, viikon kohokohta on käsillä ihan näillä minuuteilla!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:07"]

Olisko Beth ollut yksi niistä avunhuutajista tuossa loppuammuskelun aikana?

Tyreese, Carol ja Judith on vielä matkalla tuonne...

[/quote]

Eiks siinä maassa ollut yhdessä kohtaa jotain korvikepaketin pahveja? Jos ne onkin jo siellä.

Vierailija
42/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa miten ne oli siellä aidan takana vastassa taistelutilanteessa, vaikkei ketään näkynyt Rickin ja kumppaneiden tarkistaessa ennen Terminukseen menoa.

Fiksusti kyllä jättivät kassillisen aseita aidan toiselle puolelle, toiv. nämä kannibaalit eivät niitä löydä.

Kannibaaleilta vaikuttivat :( Toiv. Beth ei ole jo päätynyt grilliin. Näkikö kukaan oliko siellä hallissa sitä autoa, jolla Beth napattiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voida aina mielyttää. Mutta on se helvetin hyvä että tarina jatkuu vitos kaudella. JEEE

Vierailija
44/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:12"]

Jotenkin outoa miten ne oli siellä aidan takana vastassa taistelutilanteessa, vaikkei ketään näkynyt Rickin ja kumppaneiden tarkistaessa ennen Terminukseen menoa.

Fiksusti kyllä jättivät kassillisen aseita aidan toiselle puolelle, toiv. nämä kannibaalit eivät niitä löydä.

Kannibaaleilta vaikuttivat :( Toiv. Beth ei ole jo päätynyt grilliin. Näkikö kukaan oliko siellä hallissa sitä autoa, jolla Beth napattiin?

[/quote]

Olihan niillä aikaa mennä sinne sillä aikaa kun ne jutteli siellä sisällä.

Vierailija
45/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pääsisikö osa ihmisistä myös heidän yhteisönsä jäseneksi? Eli voisiko osa olla siellä ihan asustelemassa? 

Vierailija
46/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista. jokuhan noista ihan varmasti keitetään ensi kaudella ruuaksi!!! Miksi ne muuten tarjosivat sitä ruokaa näille uusille? Oliko tarkoitus lihottaa niitä ennen kun laittavat pataan vai miksi olisivat tuhlanneet ruokaa heihin?

Vierailija
47/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:25"]

Haa, nyt selvis keitä ne Michonnen omat walkerit oli!

[/quote]

Keitä ne oli??? Kertokaa!

Daryl on ihana! Onko sillä juttua sen tosi söpön naapurityttömäisen typyn kanssa? Olen seurannut sivusilmällä.

Vierailija
48/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:25"]

Haa, nyt selvis keitä ne Michonnen omat walkerit oli!

[/quote]

Keitä ne oli??? Kertokaa!

Daryl on ihana! Onko sillä juttua sen tosi söpön naapurityttömäisen typyn kanssa? Olen seurannut sivusilmällä.

[/quote]

Oli sen mies/lapsen isä ja olikse toinen sitten sen miehen kaveri. Darylilla ja Bethillä ei ole varsinaisesti ollut juttua, mutta siihen suuntaan vihjattiin vahvasti just ennen sen kaappausta. Oli yksi sellainen pitkä KATSE, ja sitten tulikin zombit ja pilas koko homman!

Vierailija
49/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sivusilmällä seuraaja, älä viitsi kysellä tyhmiä kun et viitsi seurata sarjaakaan.

Kaikinpuolin karmiva päätösjakso, ihminen se tosiaan on ihmisen pahin vihollinen, ei mitkään örkit. Toivon että Bath on siinä toisessa kontissa. Eiköhän se olisi jo näytetty, jos se olisi yksin metsässä, ja olisihan se mennyt  Darylin perään, huutanut sitä tai jotain jos ei olisi ollut siepattuna.

Terminuksesta varoitettiin jo jaksossa, jossa Michonne katseli yhdessä talossa tauluja. Siellä oli kuva tuosta tervetulotoivottaja-naisesta taulu sotkettuna,  ja myös auringonkukkataulua Michonne katseli pitkään. Terminuksessa on niitä paljon...eli joku tarkempi tarina noista Terminuksen hulluista varmaan on tulossa, ja syy siihen, miksi se perhe oli tappanut itsensä (?) talon makuuhuoneeseen.

Vierailija
50/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:35"]

Hyvä sivusilmällä seuraaja, älä viitsi kysellä tyhmiä kun et viitsi seurata sarjaakaan.

Kaikinpuolin karmiva päätösjakso, ihminen se tosiaan on ihmisen pahin vihollinen, ei mitkään örkit. Toivon että Bath on siinä toisessa kontissa. Eiköhän se olisi jo näytetty, jos se olisi yksin metsässä, ja olisihan se mennyt  Darylin perään, huutanut sitä tai jotain jos ei olisi ollut siepattuna.

Terminuksesta varoitettiin jo jaksossa, jossa Michonne katseli yhdessä talossa tauluja. Siellä oli kuva tuosta tervetulotoivottaja-naisesta taulu sotkettuna,  ja myös auringonkukkataulua Michonne katseli pitkään. Terminuksessa on niitä paljon...eli joku tarkempi tarina noista Terminuksen hulluista varmaan on tulossa, ja syy siihen, miksi se perhe oli tappanut itsensä (?) talon makuuhuoneeseen.

[/quote]

No jopa olet kattonut walkerisi kunnolla=)))

Vierailija
51/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammatkin käyneet näköjään fanipalstoilla vaklaamassa toisten keskusteluja, että pääsevät täällä pätemään. ;)

Vierailija
52/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä pidät Carlia? Olen kuvitellut 13-14vuotiaaksi, mutta on lyhyt..Michoneaakin vain rintaan asti, kuin joku 7-9- vuotias. Äänenmurros kuitenkin käynnissä selvästi.

Vierailija
53/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kiva nähdä Hershelia pitkästä aikaa! Harmi et se kuoli, mutta ei se varmaan olis pärjänny jalkapuolena tuolla metsässä kovin kauaa. 

Olin aika yllättyny, että se rosvojoukkio kohtas loppunsa näinkin äkkiä. Ja Rick+kaulavaltimo, holy shit!

Vierailija
54/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://leffapalsta.net/forum  Tuolla voi jutella myös sarjoista.

Vierailija
55/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:54"]

Minkä ikäisenä pidät Carlia? Olen kuvitellut 13-14vuotiaaksi, mutta on lyhyt..Michoneaakin vain rintaan asti, kuin joku 7-9- vuotias. Äänenmurros kuitenkin käynnissä selvästi.

[/quote]

-99 on imdb:n mukaan syntynyt, suunnilleen saman ikäisenä pidän sarjassakin.

Vierailija
56/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Oma poikanikin syntynyt -99 ja on jo monta senttiä minua pidempi (olen 167cm). 

Carl on paljon lyhyempi kuin naiset tuossa sarjassa.

Vierailija
57/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Öööööh.... etkö ole lyhyitä miehiä ikinä nähnyt, vai mikä on ongelmasi....?

Vierailija
58/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta kiinnostaa, niin Terminus löytyy Google mapsilla koordinaateilla 

33°43'52.46"N, 84°23'56.26"W

Vierailija
59/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 00:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

163cm on laitettu pituudeksi imdb:ssä, Michonne on 170cm. 

Luulen, että Beth ei ole tuolla Terminuksessa ollenkaan, vaan sen sieppaus on ihan erillinen tapahtuma noista kannibaaleista. 

Vierailija
60/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttikö ketään muuta se kuinka itsevarmalta Rick kuullosti lopussa sanoessaan että Terminuslaiset vittuilevat väärille ihmisille? Luulisi että kun koko porukka on vangittuna junanvaunuun aseettomana, niin kaikki toivo olisi mennyttä. Hän selvästikin tietää jotain mitä me emme tiedä. Veikkaanpa että Rickin porukka on kameran ulkopuolella tavannut Tyreesin ja Carolin, jotka jäivät odottamaan mitä tapahtuu kun Rick, Carl, Michonne ja Daryl menevät sisään. Uskoisin että viides kausi alkaa siitä kun Tyrese ja Carol hiipivät sisälle Terminukseen, avaavat junanvaunun ja antavat aseet koko porukalle. Sitten nämä teurastavat koko Terminuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän