Kuinka moni aikoo ostaa joulukalenterin
Kommentit (16)
Ostaisin, jos jostain saisi niitä kauniita 1960-luvun kalentereita.
Mitään sisältöä luukkuihin ei tarvita, kunhan on jokin kiva kuva.
Yritin etsiä mieluista. Ei löytynyt.
Muumikalenterikin oli liian tuttuja hahmoja täynnä ja joku lautapeli.
Minulla on jo hieno kuvajoulukalenteri odottamassa, ja koiralle myös oma kalenteri.
No moni. Lukumääräkö sinua kiinnostaa, kun noin kysyt?
Olen ostanut jäätelöjoulukalenterin
Ostan kaksi laatikkoa olutta. Toisen avaan niin että tölkin päät näkyvät ja laitan tussilla numerot niihin, se toimii joulukalenterina. Toisen laatikon nautin sitten jouluna.
Ei ole lapsia joten en hanki. En ole koskaan itselleni ostanut. Ei ole ollut tarvetta sille.
Näin r-kioskin nurkilla kaksi epämääräistä naisihmistä, epäilen että he myyvät jotain partiolaisten joulukalenteria. Miten ihmeessä minä nyt saan pakettini haettua ärrältä?
Haluaisin jonkun, jossa olisi erilaisia laadukkaita suklaita, mutta ei riistohintaan. Joku 5-10e voisin maksaa. Mutta olen vain löytänyt niitä parin euron lastenkalentereita joissa on kamalaa suklaata tai sitten toisena ääripäänä jotain 50e luksuskalentereita. Saa suositella jos joku tietää kohtuulaadukkaan suklaakalenterin järkevään hintaan.
Ostin kolme; Kinderin, Marsin ja ihan perinteisen 2 euron kalenterin :-D Rakastan suklaata. Viime vuonna mulla oli vaan Mars-kalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kaksi laatikkoa olutta. Toisen avaan niin että tölkin päät näkyvät ja laitan tussilla numerot niihin, se toimii joulukalenterina. Toisen laatikon nautin sitten jouluna.
Mä ostan 24kpl 24 kappaleen olutlaatikkoa. Jokaiselle päivälle oma olutlaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Näin r-kioskin nurkilla kaksi epämääräistä naisihmistä, epäilen että he myyvät jotain partiolaisten joulukalenteria. Miten ihmeessä minä nyt saan pakettini haettua ärrältä?
Sanot kauniisti niille että painuvat vit....n
Ostettu. Suklaakalenteri itselle ja teinin kanssa yhteiseksi kosmetiikkakalenteri.
Isille voi kätevästi askarellaki joulukalanterin:
Leikataan n. 45 x 30 cm kokoiseen tukevaan pahviin 24 luukkua niin että pidemmässä suunnassa on 6 ja lyhemmässä 4 luukkua. Sitten numeroidaan luukut ykkösestä 24:ään ja koristellaan mielen mukaa jouluisiksi ja näteiksi.
Sen jälkeen kiinitetään pahvi teipillä tai liimalla olutkorin päälle ja isin joulukalenteri on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan 24kpl 24 kappaleen olutlaatikkoa. Jokaiselle päivälle oma olutlaatikko.
Pro voi tehdä noin, minä joudun käymään töissäkin.
Ostin jo...meidän kolmelle koiralle❤