Olen 50-nainen, käytän farkkkuja, fleecejä, huppareita...
..matalakantaisia kenkiä, pipoa. pyöräilykypärää pyöräilessä jne. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (19)
Onko sinulla pitkät vai lyhyet hiukset? Meikkaatko?
Miksi ajatteli, että joku haluaisi kysyä jotain? Olen samanikäinen ja käytän noita kaikkia. Lisäksi converseja, lyhyttä nahkatakkia, klipsipidennyksiä ja mulla on myös ripsipidennykset.
Lyhyet hiukset, meikkaan hillitysti.
5: koska nuo eivät ole "hienoa pukeutumista". Käytän tuollaisia vaatteita siis lähes aina.
Entä jos paino olisi 30 ind hujakoilla?
Wtf ? Täysin normaali suomalainen nainen
Mihinkäs sinun mielestäsi sitten viiskymppisen olisi sopivampaa pukeutua? tuohan on ihan tavallista arkipukeutumista. Toivottavasti sinäkin juhliin sitten vähän panostat.
Ai, viisikymppisetkin nykyään harrastaa tällaista "Haluatko kysyä jotain" pelleilyä.
ihan tavallista suomalaista tyyliä, jos tuota voi tyyliksi kutsua. Tapa pukeutua.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:46"]
Mihinkäs sinun mielestäsi sitten viiskymppisen olisi sopivampaa pukeutua? tuohan on ihan tavallista arkipukeutumista. Toivottavasti sinäkin juhliin sitten vähän panostat.
[/quote]
En pahemmin käy juhlissa, mutta on vähän hienompi housupuku talvijuhliin, ne on yleensä jotain synttäreitä, sekä yksi kesämekko. Kesämekon uusin muutaman vuoden välein. JUhlakengissä on vähän korkoa.
50-nainen? 50-lukua harrastava nainen? 50-nimiseen jengiin kuluuva nainen?
Noihan on ihan normaaleja vaatteita. Minkälaisia sitten pitäisi käyttää?
Mä olen yli 50, en ikinä käytä fleecejä. Matalia kenkiä vain urheillessa tai biitsillä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:55"]
Noihan on ihan normaaleja vaatteita. Minkälaisia sitten pitäisi käyttää?
[/quote]
Varmaan nro 15 tietää. Ap.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:46"]Ai, viisikymppisetkin nykyään harrastaa tällaista "Haluatko kysyä jotain" pelleilyä.
[/quote]
Aloitus on kyllä todella nolo 50v naiselta.
Mies39
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:59"]
Mä olen yli 50, en ikinä käytä fleecejä. Matalia kenkiä vain urheillessa tai biitsillä.
[/quote]
MIKÄ on fleece?!
En. Jos et käyttäisi ollenkaan vaatteita niin sitten joo