Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistäs siisti sisäloinen laihduttamisen avuksi?

Vierailija
31.03.2014 |

Eikö se olisi helpoin tapa hankkiutua ylipainosta eroon? Kun liikunta ei maistu, ja painon perusteella tulee syötyä kahden edestä. YLE:n uutisen perusteella 8 kiloa lähti lapamadolla vaikka ylipainoa ei ilmeisesti ollut lähtötilanteessa.

Onko suositella hyviä loisia? Eikös niitä Aasiassa käytetä ihan luonnonlääketieteessä ja syödä tarkoituksella?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:47"]Miksei laihdutusmatoja myydä lisäravinteina? Geenimuunneltuja laihdutusmatoja, jotka eivät söisi tärkeitä ravintoaineita vaan ainoastaan ne mitä tulee ravinnosta liikaa. Voisi olla erilaisesta ruokavaliosta pitäville omanlaisensa laihdutusmadot. Geenimuuntelusta alkaisi olemaan vihdoin oikeaa hyötyä.

[/quote]

Joo hei mahtavaa. Länsimaissa ihmiset saisi syödä vielä vähän lisää, ilman että tarvitsee edes huolehtia siitä ylipainosta. Samaan aikaan muualla maailmassa yhä useampi ihminen näkee nälkää joka päivä...

Vierailija
22/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen harkinnut tällaista ihan vakavasti. Jos vaan kestäisin sen ajatuksen, että mun sisällä on mato.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa kalan sisäloinen tai mato ei kelpaa, sen pitää olla lapamato.