Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mahtaa käydä Sedun kohubileiden?

Vierailija
25.11.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sedu-koskisen-kohubileissa-uusi-kaa… Ihan oikeesti, eikö kannattaisi nyt ihan suosiolla siirtää tai jättää väliin tämäkin mahtava spektaakkeli!!! Meneekö tonne oikeasti edes kukaan?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan oli oikein hyvä veto, 200€ jokaiselta, rahat Viroon. Bileet perutaan , mitään ei ollut tilattu. Eihän tossa voi kun voittaa. Jälkeenpäin sanoo , viranomaiset oli kimpussa piti peruuttaa ja ne vei rahat.

Kuten leirimaksuennakot eräillä...

Vierailija
22/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos sedu saisi koronan omista bileistään ja kuolisi.

Ei näistä megapartyista voi saada koronaa.  Maskipakko, turvavälit, käsidesit ja kuumekin mitataan... Oikea vitsiniekka tämä Sedusetä

Jokaiselle juhlijalle oma muovinen kupla 1,5 metrin välimatkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan oli oikein hyvä veto, 200€ jokaiselta, rahat Viroon. Bileet perutaan , mitään ei ollut tilattu. Eihän tossa voi kun voittaa. Jälkeenpäin sanoo , viranomaiset oli kimpussa piti peruuttaa ja ne vei rahat.

Kuten leirimaksuennakot eräillä...

Siitäkö se ajatus lähtikin?

Vierailija
24/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos sedu saisi koronan omista bileistään ja kuolisi.

Ei näistä megapartyista voi saada koronaa.  Maskipakko, turvavälit, käsidesit ja kuumekin mitataan... Oikea vitsiniekka tämä Sedusetä

Jokaiselle juhlijalle oma muovinen kupla 1,5 metrin välimatkoin.

Tai sellainen vanhanaikainen puhelinkoppi.

Vierailija
25/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedu intti ettei ole mitään todisteita, että ravintolat olisivat koronalinkoja. Öööh, dementian takia muistutus, että eikös Suomen ongelmat lähteneet liikkeelle afterpartybileistä Alpeilta.

Ja sitten kannattaa eroittaa ravintolat versus anniskelupaikat. Jälkimmäisissä turvavälit ovat hebreaa... fine dining paikoissa tuskin on mitään ongelmia. Sedun mestat taitavat olla tuppituntuma anniskelupaikkoja...

Miks puhuis omia biseneksiä vastaan. Kaikkihan tietää, että raflat on koronalinkoja. Silti pitää yrittää vinkua ettei ole, koska sehän iteltään pois.

Vierailija
26/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin myös Radiorockkia, voi jestas mitä selityksiä tuli Sedulta. Vain 10 teholla tällä hetkellä jne... Lisäksi hän kertoi tehneensä kunnianloukkaus ilmot poliisille...kun häntä ollaan arvosteltu asiasta somessa

Vierailija
27/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään vikaa, paitsi:

-korona, ja oletettu yhteishenki sen voittamiseksi

-itsenäisyyspäivällä ratsastaminen (Miten Sedun 30v ravintolatoiminta liittyy talvi- ja jatkosotaan???)

Vierailija
28/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sedu-koskisen-kohubileissa-uusi-kaa… oikeesti, eikö kannattaisi nyt ihan suosiolla siirtää tai jättää väliin tämäkin mahtava spektaakkeli!!! Meneekö tonne oikeasti edes kukaan?

Poliisi saattaa mennä.

Vierailija
30/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vaan siirrä juhlia eteenpäin, parempaan ajankohtaan? Sai jo paljon mainosta niille.

Vierailija
31/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Juhlat tullaan pitämään tämän hetken määräysten mukaisesti. Tili, minne maksun voi suorittaa, on lahjatili. Mielestäni tämä on verrattavissa aivan suoraan esimerkiksi merkkipäivään, missä on lahjatili päivän sankarille. Eikös tämä sitten tarkoita sitä, ettei merkkipäiviäkään enää voi pitää tai lahjatiliä sankarille? Sedu ihmettelee Seiskalle."

Eikö kukaan ole kertonut hänelle, että Suomessa on jätetty juhlimatta - solidaarisuudesta  -  tänä vuonna ylppäreitä ja isoja synttäreitä, merkkihenkilöiden merkkivuosia?

Ohjeet ovat ohjeita, eivätkä asein valvottuja pakkoja, vain koska Suomi on demokratia. Ja sellaisena sen halutaan pysyvänkin.

Lahjatili lienee ok. En tosin tiedä, mitä viranomaiset siihen sanoo.

Vierailija
32/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin myös Radiorockkia, voi jestas mitä selityksiä tuli Sedulta. Vain 10 teholla tällä hetkellä jne... Lisäksi hän kertoi tehneensä kunnianloukkaus ilmot poliisille...kun häntä ollaan arvosteltu asiasta somessa

Voiko Viron kansalainen tehdä kunnianloukkausilmoituksen Suomen poliisille?

Vierailija
33/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kutsun juhliin. Vastasin jo kiitos ei, mutta olen niin tympääntynyt tähän vouhotukseen, että saatan sittenkin lähteä ihan vain protestina.

Sinne piti jo maksaa. Viimeinen päivä meni jo. Myöhästyit.

Pääsen halutessani.

Vierailija
34/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole yllätys, että vanha mies jättää noudattamatta koronasuosituksia. Näitähän näkee joka päivä tuolla ihmisten ilmoillakin.

Vierailija
35/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut kutsun juhliin. Vastasin jo kiitos ei, mutta olen niin tympääntynyt tähän vouhotukseen, että saatan sittenkin lähteä ihan vain protestina.

Pääsen halutessani.

Nyt alkoi kiinnostaa. Miten?

Vierailija
36/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsen halutessani.

Eikö Sedu korosta tuon MTV:n linkin jutussa, että hän tekee valinnan eikä paikalle kutsutut?

Vierailija
37/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsen halutessani.

Eikö Sedu korosta tuon MTV:n linkin jutussa, että hän tekee valinnan eikä paikalle kutsutut?

Juuri näin. Siinäpä se vastaus tulikin.

Vierailija
38/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsen halutessani.

Niin varmasti! 😂

Vierailija
39/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu ei nyt pikein tunnu ymmärtävän mitä on tekemässä. Vanha mies... Menettää vielä maineensakin tässä.

Vierailija
40/69 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko Viron kansalainen tehdä kunnianloukkausilmoituksen Suomen poliisille?

Sitä en tiedä, mutta sedu ei ole viron kansalainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme