Lily lolo vai bareminerals meikkipohja?
Kommentit (32)
Mulla taas everyday mineralsin meikkipohja korostaa ihohuokosia, ellei sitten ole muuttunut viime vuosina parempaan suuntaan. Bare mineralsin pohjaa en ole kokeillut, puuterista (mineral veil) sen sijaan pidän kovasti.
Käytössä jo pitkään lily lolon pohja, johon olen tyytyväinen. On myös sopivan hintainen. Lily lolon omilta sivuilta http://www.lilylolo.co.uk saa tilattua myös edullisia testipakkauksia. Suosittelen!
Lily lolo mielestäni aika edullinen kun tilaa suoraan omilta sivuiltaan, toimitus myös nopeaa. Itse käytän vihreää jauhetta punaisuuden taittoon ja mineraalimeikkivoide sävyssä candy cane tosi hyvä suomalaiselle iholle, ei ole keltainen/oranssi!
Mulla löytyi Lily Lololta sopivin sävy niin olen sitä käyttänyt kaksi täyttä purkillista vuosien saatossa, aiheuttaa kyllä toisinaan kutinaa. On siis sekaiho, erittäin kuiva osittain ja sitten t-alue öljyinen tai pintakuiva. EDM:ltä löytyi kans sopiva sävy, mutta sen teko lopetettu tai nimi muutettu nyttemmin. Lisäksi se bismuth huolestutti kun lueskelin kokemuksia.
Lily Lolon siveltimet ovat olleet todella huonoja, siis puuteri- ja poskipuna (ei kabuki). :( EDM:n siveltimiä voin suositella.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:25"]
Itselläni ei ole kokemusta kummastakaan noista merkeistä, mineraalipohjaan siirryttyttyäni aloin käyttää Everyday Mineralsia ja sille tielle jäin, olen siis tykännyt. Löytyy hyvin peittävästä pohjasta erittäin kevyeen ja kuultavan lopputuloksen jättävään! Merkin omalta nettisivulta voi tilata postikulujen hinnalla 7 kpl ilmaisia näytesävyjä ja kun oma sävy löytyy niin mm. Ecco-Verdeltä saa tilattua ilman että tarvii välittää mistään tullirajoista tms.
[/quote]Hirveät postit tuolla verdessä
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:20"]
Everydaymineralsin pohjissa oli ainakin aiemmin kans sitä vismuttia, alun perin ei ollut ja sitten yhtäkkiä alkoivat lisäämään. :(
[/quote]
Ei noissa minun purkeissa ainakaan lue Vismuthia yhdessäkään (just ennen joulua tilatut). Joku sanoi tuosta Bare Mineralsin matta-verioista, kokeilin sitäkin. Siinä värit kuitenkin heitti perusverisoon verrattuna ja koska minulla on couperosaa, niin tuo ei peittänyt tarpeeksi. Everyday Mineralsin mattaveriso taas on tarpeeksi peittävää.
-16
Jos tykkää Baremineralsista, niin Elf Cosmeticsin mineraalit ovat aivan samaa tavaraa paljon halvemmalla. Olen kokeillut molempia, enkä enää maksaisi Baremineralsin riistohintoja, kun Elfillä nuo maksavat vain murto-osan.
Oon käyttäny LilyLoloa, koska se on eläinkokeeton ja kovasti oon tykänny. Baremineralssia en oo kokeillu, voisin kyllä kokeilla jos todistavat eläinkokeettomuutensa. Mutta mä siis annan ääneni Lilylololle.
Oon toitottanu tätä varmaan jokaisessa av:n mineraalimeikkiketjussa, mutta kerrataas vielä...
Suosittelen kotimaista flow-kosmetiikkaa. Hyvin löytyy sävyjä, on edullista ja oma ihoni on tykännyt (bare mineralsin vismutti ei sopinut minulle ollenkaan, lily lolo ok).
Löytyy googlettamalla flow-kosmetiikka.
Everyday Minerals mineraalimeikit ovat kyllä olleet todella hyviä. Niiltä saa myös ilmaiset näytteet, niin pääsee testaamaan oikeaa sävyä. Suomalainen kauppa on auennut www.everydayminerals.fi
Lily lolon peittävyys on aika huono, itse joudun käyttämään alla peiteväriä. Lisäksi ihon tulee ehdottomasti olla kosteutettu todella hyvin, koska kuivan ihon tämä tekee entistäkin kuivemman näköiseksi. Sävyistä tykkään ja löysin jopa omaan erittäin vaaleaan ihoon sopivan sävyn.
Vanha ketju, mutta vastaan silti!
Itse aloin käyttää Lilyä kolmisen vuotta sitten, ihan siitä syystä että se oli huomattavasti halvempi ja kuulemma hellempi iholle.
Mulla on hyvä iho, enkä tarvitse/halua olla tosi meikatun näköinen ja olen ihan tyytyväinen Lilyyn. Ei ole siis minunkaan mielestäni kovin peittävä, mutta sävy on just eikä melkeen. Mulla on myös poskipuna (tosi hyvä ja todella riittoisa!), bronzer (ihan hyvä kai, olen tosi vaalea ja tätä täytyy käyttää varoen), peiteaine (ihan ok, tosin könttääntyy alaluomelle jos peitän silmänaluset), vihertävä peiteaine punoituksen poistoon (todella hyvä), bb-voide (pettymys, tosi kellertävä ja tosi vaikea levittää, se kuivuu ja 'klimppiintyy' iholle ku sitä levittää käsin) ja 'mineral veil' vai mikä olikaan viimeistelypuuteri joka on myös hyvä.
Noista käytän päivittäin vain poskipunaa ja meikkivoidetta ja sitäkin laitan vain nopeasti kaksi kerrosta. Silmänalusiin sudin jotain halvempaa keltaista värivoidetta, muun naaman väri tasoittuu ihan Lilyllä. Tuotteet on todella riittoisia eikä ole mulle ainakaan koskaan aiheuttaneet mitään iho-ongelmia.
Etsinnässä on hyvä bb-voide (saa vinkata!), tuntuu että Lily tarvitsee sen kaverikseen niinä päivinä kun haluan enemmän peittoa.
Pitääkin nämä listattuani ottaa taas noita muita juttuja käyttöön, ene edes muistanut että mulla on se bronzer...
Bare Mineralsista mulla ei ole kokemusta, mutta Lilo Lololla aloitin mineraalikokeilut. Loistava lopputulos, mutta mulla alkoi parin viikon kokeilun jälkeen iho kutista ja kuivua. Siirryin Everyday Mineralsiin, jota olen nyt käyttänyt varmaan 6-7 vuotta ja olen tyytyväinen.