Miten noi huijarit soittelee mulle vaikka mulla on prepaid???
Voisiko joku valaista, numeroni on salainen joten ei pitäisi soitella, englannin kielinen huijari nyt soittanut mulle tällä viikolla 3 kertaa ja viime viikolla kans...
Kommentit (13)
Ne käy läpi niitä numeroita järjestyksessä yksi kerrallaan ja kaikkien numerot tulee joskus vastaan.
Ärsyttää kun noita ei saada kuriin eikä poliisia kiinnosta koska se soitto voi tulla mistä tahansa maasta
On se kumma kun ihmisten elämää häiriköidään aina vaan
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta alkaa hermo mennä täälläkin päässä. Joka viikko useita kertoja, vaikka ei vastaisi. Joskus vastaan ja olen vaan hiljaa. Miten ne jaksaa? Luulis, ettei enää samaan numeroon rimputtelis, kun ei onnaa.
Tiedätkö, että joihinkin puhelinnumeroihin vastaaminenkin on maksullista? Eli sulle tulee laskua, jos vastaat puheluun.
Mulle ei ole tullut tuollaista puhelua, vaikka minulla on ihan tavallinen liittymä. On tosin se suoramarkkinointikielto voimassa, eli hakisko nämä tyypit tietoja sieltä mistä puhelinmyyjät yleensäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta alkaa hermo mennä täälläkin päässä. Joka viikko useita kertoja, vaikka ei vastaisi. Joskus vastaan ja olen vaan hiljaa. Miten ne jaksaa? Luulis, ettei enää samaan numeroon rimputtelis, kun ei onnaa.
Tiedätkö, että joihinkin puhelinnumeroihin vastaaminenkin on maksullista? Eli sulle tulee laskua, jos vastaat puheluun.
Vastaaminen voi olla maksullista, mutta silloin vastaajan täytyy olla ulkomailla.
Mäkin oon kuullut et jos vastaa puheluun tulee laskua,, mut silti ihmetyttää et kun mulla on tää prepaid et mistä ne saa sen numeron vai onko niin et summan mutikassa vaan näppäilevät ja sit tulee vaan joku numero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista Suomessa ollessa, sillä noi huijarit saa laitettua suuntanumeron tulemaan ”Suomesta” niin johan se olis järjetöntä, ettei sais enää vastata mihinkään puheluun ilman pelkoa, että joutuu maksumieheksi.
Ne soittolistat generoidaa tietokoneella arpomalla numeroita peräkkäin. Eli otetaan Suomen maakoodi, joku suuntanumeroista ja perään riittävä määrä numeroita satunnaisessa järjestyksessä ja tällaista listaa soitetaan läpi, kunnes joku osuu toimivaan numeroon.
Ei ole väliä onko numero prepaid vai tavallinen liittymä, salainen vai listattu numero.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon kuullut et jos vastaa puheluun tulee laskua,, mut silti ihmetyttää et kun mulla on tää prepaid et mistä ne saa sen numeron vai onko niin et summan mutikassa vaan näppäilevät ja sit tulee vaan joku numero
Se numero on voinut olla aiemmin jonkun toisen käytössä, nää kai uusiutuu silleen että kun se liittymä sulkeutuu niin sama numero otetaan uudelleen käyttöön. Eli tuo numero voi olla jonkin postimyynnin listoilla tai muualla arkistossa...
Tekis mieli vetää turpaan niitä soittelijoita! Pakko olla puhelin nykyään äänettömällä, herättää keskellä yötä tai aikaisin aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on prepaid-liittymä, jossa aina vain jotain pari euroa saldoa. Ja se riittää prepadin hinnoilla oikein pitkään.
Sun numero on sex itreffi sivulla kuten mun oli