Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoa täysnutrausta takana. 7,5kg lähtenyt.

Vierailija
31.03.2014 |

6 viikkoa jäljellä. Olen siis lääkärin valvonnassa.

Alkupaino 98,5 ja paino tänä aamuna tasan 91kg.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! 

Hyvä että lääkärin valvonnassa, koska nuo tuotteet ei sovi kaikille. Sisäelimet ei aina kestä. Mutta kun lääkäri valvoo, niin siihenkin pystytään puuttumaan ajoissa. Olisin huolestunut jos ihan ominpäin ja ilman seurantaa nutraisit.

Onnea jatkoon!

Vierailija
2/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 14:40"]

Onnea! 

Hyvä että lääkärin valvonnassa, koska nuo tuotteet ei sovi kaikille. Sisäelimet ei aina kestä. Mutta kun lääkäri valvoo, niin siihenkin pystytään puuttumaan ajoissa. Olisin huolestunut jos ihan ominpäin ja ilman seurantaa nutraisit.

Onnea jatkoon!

[/quote]

Muutaman viikon voi kyllä pitää ilman seurantaakin, jos on painoindeksin mukaan ylipainoinen terve aikuinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nutrasin 2 kk omin päin. Soitin etukäteen terveyskeskukseen mutta sanoivat ettei heitä kiinnosta ja ei ole syy saada lääkäriaika. Onneksi ongelmia ei tullut.

Vierailija
4/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se lääkäri valvoo nutrausta? Mitä kokeita tekee? Minulla on maha paisunut kahden viikon nutrauksen jälkeen. En tiedä jatkanko kuuria ja terveyskeskuksesta sain ajan vasta kuukauden päästä lääkärille. Tuntuisi jotenkin tyhmältä lopettaa tämä kuuri koska ei tästä käytännön haittaakaan ole. Pikemminkin päinvastoin kun tiskiä tulee paljon vähemmän.h

Vierailija
5/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako imettäessä juoda esim nutrilettin pirtelöitä? Ei tietenkään pelkästään mutta jos korvaisi vaikka aamiaiset pirtelöillä. Täytyykö imettäessä muuten saada tietty määrä kaloreita vai riittääkö että saa kaikki ravintoaineet (maidon kannalta)?

-32+3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä