Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotto pesuaine ja huuhteluaine-yhdistelmäsi?

Vierailija
25.11.2020 |

Minä rakastan Comfortin sensitive huuhteluaineen tuoksua, voisin nuuhkia sitä jatkuvasti😅
Myös nestemäinen omo on hyvän tuoksuinen omaan nenääni.
Etenkin huuhteluainetta käytän säästeliäästi, että tuoksu ei ole liian voimakas, mutta vaatetta nuuhkiessa se vaimeasti tuoksuu.
Mitkä ovat sinun lempi tuoksusi pyykinpesussa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa hyvää pesujauhetta. Sellaista joka myös vaahtoaa. Huuhteluaineena käytän pyykkietikkaa.

Vierailija
2/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV nestemäinen pesuaine ja Onni pellava pyykkietikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo sensitive hajusteeton.

Huuhteluainetta käytän vain pyyhkeissä. Joku comfort lily se on nyt ollut, mutta vaihetelen aina.

Vierailija
4/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formil nestemäinen pesuaine ja huuhteluaine vähän vaihtelee muut nyt on comfortin coconut milk and arcan.

Vierailija
5/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen mitä eroa on pyykkietikalla ja pirkka etikalla? Siis muuta kuin hinta?

Vierailija
6/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Formil nestemäinen pesuaine ja huuhteluaine vähän vaihtelee muut nyt on comfortin coconut milk and arcan.

Oi kookos on ihana! Toinen hyvä on se comfortin waterlily. Aaah.

Vierailija
7/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen mitä eroa on pyykkietikalla ja pirkka etikalla? Siis muuta kuin hinta?

Ei mitään eroa, pyykkietikkaan on lisätty jotain hajustetta ja hintaa.

Vierailija
8/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen Omo ja Sanytol. Joskus käytän huuhteluaineena etikkaa jonka sekaan laitan tipan Comfortia.

Vierailija
9/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen Serto ja jos on pakko laittaa etikkaa, esim, sähköistyviin pestäviin, niin ihan normi etikkaa kaupan etikkahyllystä.

Vierailija
10/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nestemäinen Omo ja Sanytol. Joskus käytän huuhteluaineena etikkaa jonka sekaan laitan tipan Comfortia.

Sanytol minullakin käytössä. Pesuaineet ja huuhteluaineet vaihtelevat.

Vierailija
11/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä käytätte huuhteluainetta tai etikkaa, niin kuivaatteko pyykin narulla vai rumpukuivaajassa?

Itse kuivaan rummulla ja kesäisin ulkona narulla, niin en ole vuosiin käyttänyt huuhteluaineita, koska koen turhaksi, niinpä pohdin vaikuttaako kuivaustapa kuinka tarpeeseen.

Pyyhkeet ym meillä on pehmeitä näinkin.

Vierailija
12/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä käytätte huuhteluainetta tai etikkaa, niin kuivaatteko pyykin narulla vai rumpukuivaajassa?

Itse kuivaan rummulla ja kesäisin ulkona narulla, niin en ole vuosiin käyttänyt huuhteluaineita, koska koen turhaksi, niinpä pohdin vaikuttaako kuivaustapa kuinka tarpeeseen.

Käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin tuoksun vuoksi. Mankeloin kosteana ja kuivatan narulla.

Vierailija
13/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä pyyhe on pilalla jos se ei ole ihanan karhea vasta pestynä. Etikkaa laitan vain niihin pyykkeihin jotka sitä kaipaavat sähköisyytensä takia, tosin tuntuu että taitaa olla semmoista mutuhommaa sekin :D

Vierailija
14/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin tuoksun vuoksi. Mankeloin kosteana ja kuivatan narulla.

Froteepyyhkeitä ei edes valmistajien mukaan pitäisi mankeloida ja huuhteluainetta ei pitäisi käyttää, koska ei ime vettä niin hyvin aineen kanssa.

Toki jokainen tekee kuten itse tykkää

Vierailija
15/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Froteepyyhkeitä ei edes valmistajien mukaan pitäisi mankeloida ja huuhteluainetta ei pitäisi käyttää, koska ei ime vettä niin hyvin aineen kanssa.

Toki jokainen tekee kuten itse tykkää

Kokemus kertoo muuta.

Vierailija
16/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet aika se ja sama, mutta jos vaatteesta pitää saada tahra pois, Vanishia peliin! :) 

Vierailija
17/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa hajusteeton pesuaine + väkiviinaetikka jossa muutama tippa eteeristä öljyä.

Vierailija
18/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajusteettomia nestemäisiä pesuaineita kuten Rainbow ja Omo, mitä milloinkin. Huuhteluainetta käytän vain sähköistyviin keinokuituvaatteisiin. Sekin hajusteetonta, yleensä LV tai Erisan. En halua, että tekstiilit haisevat hajusteelle.

Vierailija
19/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt jo pitkään samoja tuoksuja, perlanan orkidea ja omo color.

Vierailija
20/32 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen pesuaine, ei huuhteluaineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi