Luotto pesuaine ja huuhteluaine-yhdistelmäsi?
Minä rakastan Comfortin sensitive huuhteluaineen tuoksua, voisin nuuhkia sitä jatkuvasti😅
Myös nestemäinen omo on hyvän tuoksuinen omaan nenääni.
Etenkin huuhteluainetta käytän säästeliäästi, että tuoksu ei ole liian voimakas, mutta vaatetta nuuhkiessa se vaimeasti tuoksuu.
Mitkä ovat sinun lempi tuoksusi pyykinpesussa?
Kommentit (32)
LV nestemäinen pesuaine ja Onni pellava pyykkietikka.
Omo sensitive hajusteeton.
Huuhteluainetta käytän vain pyyhkeissä. Joku comfort lily se on nyt ollut, mutta vaihetelen aina.
Formil nestemäinen pesuaine ja huuhteluaine vähän vaihtelee muut nyt on comfortin coconut milk and arcan.
Minä ihmettelen mitä eroa on pyykkietikalla ja pirkka etikalla? Siis muuta kuin hinta?
Vierailija kirjoitti:
Formil nestemäinen pesuaine ja huuhteluaine vähän vaihtelee muut nyt on comfortin coconut milk and arcan.
Oi kookos on ihana! Toinen hyvä on se comfortin waterlily. Aaah.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen mitä eroa on pyykkietikalla ja pirkka etikalla? Siis muuta kuin hinta?
Ei mitään eroa, pyykkietikkaan on lisätty jotain hajustetta ja hintaa.
Nestemäinen Omo ja Sanytol. Joskus käytän huuhteluaineena etikkaa jonka sekaan laitan tipan Comfortia.
Nestemäinen Serto ja jos on pakko laittaa etikkaa, esim, sähköistyviin pestäviin, niin ihan normi etikkaa kaupan etikkahyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Nestemäinen Omo ja Sanytol. Joskus käytän huuhteluaineena etikkaa jonka sekaan laitan tipan Comfortia.
Sanytol minullakin käytössä. Pesuaineet ja huuhteluaineet vaihtelevat.
Te ketkä käytätte huuhteluainetta tai etikkaa, niin kuivaatteko pyykin narulla vai rumpukuivaajassa?
Itse kuivaan rummulla ja kesäisin ulkona narulla, niin en ole vuosiin käyttänyt huuhteluaineita, koska koen turhaksi, niinpä pohdin vaikuttaako kuivaustapa kuinka tarpeeseen.
Pyyhkeet ym meillä on pehmeitä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä käytätte huuhteluainetta tai etikkaa, niin kuivaatteko pyykin narulla vai rumpukuivaajassa?
Itse kuivaan rummulla ja kesäisin ulkona narulla, niin en ole vuosiin käyttänyt huuhteluaineita, koska koen turhaksi, niinpä pohdin vaikuttaako kuivaustapa kuinka tarpeeseen.
Käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin tuoksun vuoksi. Mankeloin kosteana ja kuivatan narulla.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä pyyhe on pilalla jos se ei ole ihanan karhea vasta pestynä. Etikkaa laitan vain niihin pyykkeihin jotka sitä kaipaavat sähköisyytensä takia, tosin tuntuu että taitaa olla semmoista mutuhommaa sekin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkeet ym meillä on pehmeitä näinkin.Käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin tuoksun vuoksi. Mankeloin kosteana ja kuivatan narulla.
Froteepyyhkeitä ei edes valmistajien mukaan pitäisi mankeloida ja huuhteluainetta ei pitäisi käyttää, koska ei ime vettä niin hyvin aineen kanssa.
Toki jokainen tekee kuten itse tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkeet ym meillä on pehmeitä näinkin.Käytän huuhteluainetta pyyhkeisiin tuoksun vuoksi. Mankeloin kosteana ja kuivatan narulla.
Froteepyyhkeitä ei edes valmistajien mukaan pitäisi mankeloida ja huuhteluainetta ei pitäisi käyttää, koska ei ime vettä niin hyvin aineen kanssa.
Toki jokainen tekee kuten itse tykkää
Kokemus kertoo muuta.
Pesuaineet aika se ja sama, mutta jos vaatteesta pitää saada tahra pois, Vanishia peliin! :)
Mikä tahansa hajusteeton pesuaine + väkiviinaetikka jossa muutama tippa eteeristä öljyä.
Käytän hajusteettomia nestemäisiä pesuaineita kuten Rainbow ja Omo, mitä milloinkin. Huuhteluainetta käytän vain sähköistyviin keinokuituvaatteisiin. Sekin hajusteetonta, yleensä LV tai Erisan. En halua, että tekstiilit haisevat hajusteelle.
Minä olen käyttänyt jo pitkään samoja tuoksuja, perlanan orkidea ja omo color.
Nestemäinen pesuaine, ei huuhteluaineita.
Lidlistä saa hyvää pesujauhetta. Sellaista joka myös vaahtoaa. Huuhteluaineena käytän pyykkietikkaa.