Luotto pesuaine ja huuhteluaine-yhdistelmäsi?
Minä rakastan Comfortin sensitive huuhteluaineen tuoksua, voisin nuuhkia sitä jatkuvasti😅
Myös nestemäinen omo on hyvän tuoksuinen omaan nenääni.
Etenkin huuhteluainetta käytän säästeliäästi, että tuoksu ei ole liian voimakas, mutta vaatetta nuuhkiessa se vaimeasti tuoksuu.
Mitkä ovat sinun lempi tuoksusi pyykinpesussa?
Kommentit (32)
Surf nestemäisenä, huuhteluainetta en käytä
Hajusteeton pesuaine ja väkiviinaetikka. Eniten pidän siitä, että pyykit tuoksuvat puhtaalle ja hajusteettomalle.
Hajusteeton pesuaine nesteenä tai jauheena vaihdellen. Ei huuhteluainetta koskaan, etikkaa voisi korkeintaan harkita.
Comfort lime waterlily
Pesuaine mikä vain sensitive
Surf oli myös hyvä, ei saa enää.
Ecodoon pyykinpesuaineita en vaihtaisi! Puhdasta ja raikasta tulee ja on biohajoavia. Lisäksi käytän etikkaa huuhteluaineena.
Ecover pesuaine, huuhteluainetta en käytä. Lakanapyykkiin laitan vähän pyykkietikkaa, kuivaus rummussa.
Lumme sensitive ja väkiviinaetikka.
Vierailija kirjoitti:
Pesuaineet aika se ja sama, mutta jos vaatteesta pitää saada tahra pois, Vanishia peliin! :)
Sappisaippua on vielä tehokkaampi.
Otsikko raapi kielikorvaani sen verran, että aloin miettiä, miten se pitäisi kirjoittaa oikein:
Luottopesuaine- ja huuhteluaineyhdistelmäsi
vai
Luottopesuaine- ja -huuhteluaineyhdistelmäsi
Jälkimmäinen näyttää oudolta, mutta se olisi looginen, koska sana luotto määrittää sekä sanaa pesuaine että sanaa huuhteluaine. Toisaalta mietin, tarvitseeko sanaa aine toistaa - pitäisikö kuitenkin kirjoittaa
Luottopesu- ja -huuhteluaineyhdistelmäsi
vai mennäänkö tässä jo liian pitkälle mansi- ja mustikoiden tapaan?
Toisaalta sanajärjestystä voisi hieman muuttaa ja kirjoittaa
Pesu- ja huuhteluaineen luottoyhdistelmäsi
Ja kyllä, minulla on liikaa aikaa, odottelen tässä että mustaherukkahyytelö jäähtyy. Kysymykseen vielä vastaus, että minulla ei ole luottoyhdistelmää, koska en käytä huuhteluainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesuaineet aika se ja sama, mutta jos vaatteesta pitää saada tahra pois, Vanishia peliin! :)
Sappisaippua on vielä tehokkaampi.
Riippuu ihan tahrasta. Sappisaippua tehoaa paremmin orgaanisiin aineisiin, kuten marja- ja veritahroihin, Vanish taas esimerkiksi tussijälkiin.
Esi- tai jälkipesuaineena huokea hilseshampoo mm. kauluksiin ja
tahroihin.
Omo color tai Bio Luvil color + sininen Comfort ♡