Malttaako joku laittaa säännöllisesti lapsen parturikäyntiin yli 25€?
Minä hämmästyin, kun työkaverini kauhistelivat kuullessaan, että lapseni käy parturissa kahden kuukauden välein ja lasku on aina 34€. Minä olen luullut, että se on ihan normaalia. Joskus saatan napata muutaman otsahiuksen pois itsekin mutta muuten tykkään siitä, että pojalla on kauniisti leikattu tukka. Itse en osaa leikata niin kivasti. Kai meitä muitakin on, jotka maksavat miellellään lapsenkin parturista/ kampaajasta?
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:03"]
Meillä tosiaan kampaaja/parturi maksaa 5-10€ helsingin sörnäisissä. Parturi on oma vakituinen ammattiparturi, kenen luona ollaan käyty jo noin 30 vuotta. Hiusten leikkuu/tasaus maksas tosiaan tuon 5-10€ vaan. Hiusten leikkaamisesta/tasaamisesta/värjäämisestä ei enempiä tarvis edes maksaa. Minulla on myös ystävättärenä parturi-kampaaja joka leikkaa/tasaa/värjää jne hiuksemme ilmaiseksi, jos hän töiltään kerkiää. Ja vaimonikin osaa itse leikata ja tasata hiuksemme, samoin kuin hänen äitinsä. Eli ei tulisi mieleenkään maksaa hiusten leikkuusta/tasauksesta jne 5-10€:a enempää.
[/quote]
Parturit ja kampaajat on varmaan innoissaan ajatuksesta, että kaikki tarjoaa kaikille tutuilleen ja sukulaisilleen ja ystävilleen ja naapureilleen ilmaiset leikkuut!
Tarkoititko että värjäämisestäkin on 5-10 € sopiva hinta? Taitaa jo tarvikkeet ja aineet maksaa sen.
Latvojen tasaus on ihan eri asia, kuin koko pään leikkaaminen niin, että se kunnolla muotoillaan ja siinä on myös joku malli.
Laitatko linkin siihen Sörkän paikkaan, joka leikkaa 5-10 euron hintaan?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:03"]
Meillä tosiaan kampaaja/parturi maksaa 5-10€ helsingin sörnäisissä. Parturi on oma vakituinen ammattiparturi, kenen luona ollaan käyty jo noin 30 vuotta. Hiusten leikkuu/tasaus maksas tosiaan tuon 5-10€ vaan. Hiusten leikkaamisesta/tasaamisesta/värjäämisestä ei enempiä tarvis edes maksaa. Minulla on myös ystävättärenä parturi-kampaaja joka leikkaa/tasaa/värjää jne hiuksemme ilmaiseksi, jos hän töiltään kerkiää. Ja vaimonikin osaa itse leikata ja tasata hiuksemme, samoin kuin hänen äitinsä. Eli ei tulisi mieleenkään maksaa hiusten leikkuusta/tasauksesta jne 5-10€:a enempää.
[/quote]
Parturit ja kampaajat on varmaan innoissaan ajatuksesta, että kaikki tarjoaa kaikille tutuilleen ja sukulaisilleen ja ystävilleen ja naapureilleen ilmaiset leikkuut!
Tarkoititko että värjäämisestäkin on 5-10 € sopiva hinta? Taitaa jo tarvikkeet ja aineet maksaa sen.
Latvojen tasaus on ihan eri asia, kuin koko pään leikkaaminen niin, että se kunnolla muotoillaan ja siinä on myös joku malli.
Laitatko linkin siihen Sörkän paikkaan, joka leikkaa 5-10 euron hintaan?
[/quote]
En laita linkkiä. Se on parturi kampaamo irmeele. Voi tietenkin olla että saadaan myös tuttuusalennusta, mutta se on aina ollut halpa hiustenleikkupaikka ja kysyntää siellä on.