Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvaltaisuus aiheissa joissa se ei ole aiheellista. (asiallista)

Vierailija
24.11.2020 |

Tuli mieleen ihmettelevätkö naiset ikinä sitä kuinka jotkut sinällään neutraalin oloiset aiheet ainakin yleisradion sekä joidenkin sanomalehtien ohjelmistossa vaikuttavat olevan turhan naisvaltaisia. Myönnän että aika pinnallinen syy ajoi minut tähän kun tänän erehdyin katsomaan ina mikkolan mitä lie työelämä ohjelmaa ja kuvittelin siellä olevan neutraalia keskustelua työelämästä mutta kaikki keskusteluun osallistujat olivat naisia joten ainoastaan naisnäkökulma oli esillä.

Miesvaltaisuuttakin toki on paikotellen mutta sille oma keskustelunsa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainoastaan provosoiva otsikko ja keskustelutapa toimii tänä päivänä internetissä...

Vierailija
2/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ainoastaan provosoiva otsikko ja keskustelutapa toimii tänä päivänä internetissä...

Mikä sinua aloituksessa provosoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ina Mikkolasta ja neutraaliudesta ei voi puhua samana päivänä.

Vierailija
4/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D sua jokin ilmeisesti provosoi tässä minun havainnossani. Tuo postaus oli siis minun ap:n hieman turhautuneena tekemä kun odotin muutaman minuutin ja oletin langan jo pudonneen kauas pimeyden syövereihin.

Vierailija
5/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ina Mikkolasta ja neutraaliudesta ei voi puhua samana päivänä.

Ei kukaan liene ikinä 100% neutraali. Ihan verrattain laadukkaita ohjelmia se on kuitenkin onnistunut tekemään jossa on ylensä otettu paljon erilaisia näkökulmia huomioon niin se ehkä vähän sitten tässä räikeästi osui silmään.

Vierailija
6/6 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D sua jokin ilmeisesti provosoi tässä minun havainnossani. Tuo postaus oli siis minun ap:n hieman turhautuneena tekemä kun odotin muutaman minuutin ja oletin langan jo pudonneen kauas pimeyden syövereihin.

Apua😄😄 aloin jo ihmetellä että joko joku tästäkin aloituksesta loukkaantui