Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LÄSKIMOOSEKSET, eli Suomen suurin pudottaja

Vierailija
30.03.2014 |

keskustelu tänne.

Kommentit (464)

Vierailija
401/464 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 15:10"]

Jenni ärsyttää.

"Tavoite ei ole voitto vaan murskavoitto" Taitaa ajatella vain kilpailua eikä kilpailijoiden tulevaa elämää ollenkaan..

[/quote]

Mikolla taas päinvastainen ja kilpailijoiden kannalta erinomainen asenne eli haluaa antaa kilpailijoille motivaatiota ja eväät elämäntapamuutokseen. Ootteko huomanneet, että useampi kilpailija, myös muutama "jenniläinen" on kehunut Mikon tapaa kannustaa ja treenata. Musta vaikutti ihan siltä, että Hanna oli aluksi kovin pettynyt, kun joutui pois Mikon tiimistä. Ei tietenkään sitä voinut punaisille tai Jennille sanoa, vaan sen jälkeen on sitten pitänyt useaan otteeseen painottaa, kuinka mukavaa oli palata omiensa pariin. Toivon todella että punaiset häviää seuraavan punnituksen, joutuisivat hekin äänestämään vihdoin yhden pois (joka on tässä tapauksessa Petri).

Vierailija
402/464 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysty pitkään esittämään muuta kuin on, entisten keltaisten todellinen luonne on tullut esiin. Tyypillisiä ilkeilijöitä ja kaksnaamaisia - ei kukaan symppis nainen lauo tuollaisia suustaan. Ja miksi se Emmi ei tsempannut ystäväänsä kun Katilla oli vaikea viikko? Tosi hyvä ystävä joo.

Toivottavasti Aatu voittaa, Petri todellakin ainoa symppiksen oloinen toisessa joukkueessa. Juho yrittää mielistellä minkä ehtii, että pääsee jengiin mukaan eikä häntä äänestetä, ymmärrettävää. Sen verran "koulukiusaamismentaliteetilla" Jennivalkku Juhon otti ryhmään vastaan. 

Toivottavasti sinisten tiimi pystyy jotenkin löylyttämään koko punaisen jengin ensiviikolla!!!!!!

Mikkovalkku on kyllä hyvä, tosi symppis ja antaa paljon enemmän ohjelmalle, kun taas Jenni saa pari lausetta per jakso juuri ja juuri suustaan!!!!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:49"]

Täältä iso kasa risuja stylistille!

Hannassa yhdisty kasari ja se muppetien possutyttö, ei hyvä..Emmin mekko taas oli ihan kiva, mutta ei se emmin päällä näyttänyt laisinkaan hyvälle..

Ja mitä sillä teemulla oli päällä, papan liian iso päällystakki?

Muiden kohdalla muodonmuutos oli, ihan kiva.

[/quote]

Samaa mieltä, etenkään Hannan kohdalla ei mennyt ihan nappiin. Kampaus vanhensi ja levensi kasvoja entisestään. Vaatteetkaan ei oikein istuneet. Katsoin ihan, että mitä, tämäkö on se kuuluisa muodonmuutos? Itse olisin todnäk alkanut itkeä kyseisessä lookissa.

Vierailija
404/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, Hannahan näytti tyrmäävältä!

Vierailija
405/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

merja oli yllättäen todella kaunis. mä oon jotenkin pitänyt häntä todella tylsän näköisenä, tai ehkä tavallisen näköisenä olisi parempi kuvaus. nyt häntä saattoi jopa sanoa kauniiksi. mutten mä silti hänestä pidä yhtään.

Vierailija
406/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi ja Juho olis kyllä niin nappi pari.

Vierailija
407/464 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt olisi jo aika vaa'an kääntyä sinisten eduksi!

Vierailija
408/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyyppiä viidestä meloo ja eiköhän joku näiden kahden ulkopuolelta selitä että ME oltiin parempia :D

Vierailija
409/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuilujen suunnitelussa olisi parantamisen varaa. Kaikkien pitäisi päästä osallistumaan. Ei ne kilot tuolla rannalla huutaen putoa. Selkeästi niillä jotka osallistuivat siihen auronrenkaiden keräilyyn, putosi paino keskimäärin muita paremmin. Näyttää ihan hölmöltä kun yhdessä joukkueessa on kaksi ja toisessa taisi olla viisi? Ehkä nyt on aika siirtyä eteenpäin ja kilpailut yksilösuorituksina.

Vierailija
410/464 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne voitti, mutta me oltiin parempia. Loistava asenne, ei edes onniteltu. Aatu sanoi, että itse olisivat äidin kanssa käyneet kätellen onnittelemassa voitosta. Punaisten ylimielisyys taas rulettaa.

Vierailija
411/464 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 02:44"]Oiskohan Emmillä ja Jullilla lempi leimahtanut leirillä... Julli erosi fbn mukaan tyttöystävästään heti sen jälkeen kun palasi leiriltä.

[/quote] Oho! No sit varmaan onkin ollu sutinaa. .

Vierailija
412/464 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 12:15"]Näin muuten eilen punaisen joukkueen sen nuoremman naisen Tallinnan laivalla. Oli laihtunut, mutta ei ollut vielä ns. "normaalipainoinen"

[/quote]

Yritän tietoisesti tehdä elämäntapamuutosta, en laihdutusta :) plus iho ehtii vetäytyä paremmin kun laihtuu hitaammin :) mutta kiva kommentti sulta kuitenkin! :) kyllä mua saa tulla moikkaamaan ja tulla juttelemaan jos mut tunnistaa ;) en pure! Ja yleensä oon ihan hymyissä suin ja juttelen kyllä jos mulle jutellaan! T punasen tiimin nuorempi nainen Matilda :)

Vierailija
413/464 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 02:44"]

Oiskohan Emmillä ja Jullilla lempi leimahtanut leirillä... Julli erosi fbn mukaan tyttöystävästään heti sen jälkeen kun palasi leiriltä.

[/quote]

Sen nyt näkee katseista, joita toisiinsa luovat, että ihastusta ainakin on pelissä. ja petrihän tosiaan sitten lipsautti: kaksi pariskuntaa.

Vierailija
414/464 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan noita kilpailijoita twitterissäkin!

Vierailija
415/464 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ko aatu voittas! Jotenkin tosi symppis tyyppi :)

Vierailija
416/464 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä terveisiä Aatulle. Kaikkea hyvää sinun elämääsi ja toivon sydämestäni että haaveesi toteutuvat!

Vierailija
417/464 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia olleet kaksi edellistä jaksoa, kerrattu vaan vanhaa. Jos on seurannut sarjaa alusta saakka, niin muistaa vallan hyvin koko kauden tapahtumat.

Nyt kiinnostaa vaan nähdä kaikki kauden kilpailijat finaalissa.

Vierailija
418/464 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte jo tietää voittajan, niin katsokaa telkku.comista jaksoselostus ja kuva... miksi ihmeessä sinne täytyy aina laittaa paljastavaa tietoa, ei ole eka kerta! No, tiedossahan tuo voittaja jo olikin jo aikaa sitten ohjelman myllytyksen myötä.

Vierailija
419/464 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan katsoa illan ohjelman jossa voittaja selviää. On myös tosi ihanaa nähdä kaikki henkilöt jotka ovat ohjelmassa mukana olleet. Kun sympaattiset valmentajat olivat finalisteilla kotikäynnillä, niin kyllähän niistä nauhoituksista jäi mulle mielikuva, että Emmi on paras onnistuja. Toiseksi ehkä Aatu jonka loppukiri jäi viimetinkaan.  Kolmanneksi sitten Teemu. Vai olivatko nämä sämpylän syömiset tyhjässä baarissa provo, jolla peiteltiin Teemun todellinen kunto. Miehekkäämmän näköinen Teemu kuitenkin nauhalla oli, kivasti leikatut hiukset:)  Eikös tässä kilpailussa ole mukana myös 2-palkinto joka annetaan parhaalle kotipudottajalle. Kiitos siitä, että olen saanut seurata ihanien kilpailijoiden, ammattivalmentajien sekä Lolan työtä tässä ohjelmassa. 

Vierailija
420/464 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusintana millon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan