Onko sinulla tällä hetkellä meikkiä naamassa?
Kommentit (27)
Yömeikki, voi hyvänen aika, kaikkea sitä kuuleekin...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:58"]
Olen kyllä kuullut yömeikkaajista, siis sellaisista jotka meikkaavat suihkun jälkeen illalla "yömeikin", peittävät siis mieheltään pieniä virheitä :D ei pysty käsittään..
[/quote]
Voiko oikeasti tuollaisia "yömeikkaajia" olla olemassa? Miltähän heidän tyynyliinansa näyttää?
[/quote]
Mä kuulun näihin :D en vaan osaa olla ilman meikkiä, tykkään ulkonäöstäni meikattuna :) ja miksi en meikkaisi kun ei siitä mitään haittaa ole ja kivempi herätä kauniina :D
Jotkut kysyy eikö ihon pitäisi saada hengittää välillä mutta ei noi meikit mitään laastia ole. Mulla ei ole ikinä ollut näppylöitä tai epäkohtia ihossa, uskon että se liittyy just tohon että meikki suojaa sitä ihoa:)
[/quote]
Mitä yömeikkiisi kuuluu? Puhdistatko aamulla ne yömeikit ja laitat tilalle päivämeikit?
[/quote]
Kyllä:) Puhdistan naaman huolella aamuin illoin ja pistän sit uudet meikit naamaan. Yöksi laitan usein peutevoiteen ja meikkivoiteen, joskus valkosta silmienrajauskynää jonka tietenkin häivytän huolella ja kulmat laitan myös. Mulla on ripsipidennykset joten silmiä en sen kummemmin yöksi meikkaa, joku raja sentään;) t.14
[/quote]
Tämä on mulle uutta, että meikkivoidetta olisi myös yöllä. Ilmeisimmin ihollesi se sopii. Oletko siis juuri milloinkaan ilman meikkiä? Entä miten onnistuu esim. uimahallissa käymiset?
[/quote]
No siis kotona yksin voin olla ilman meikkiä, tai läheisimpien ystävien seurassa :) muuten en. Urheillessa mulla usein on meikkiä, en jaksa pestä pois. Uimahallissa en käy mutta uimiset noin ylipäätään onnistuu kun en sukeltele, käytän piilareita niin en muutenkaan vois:D
Ja ei se meikki kasvoja sen enempää rasita yöllä kuin päivälläkään :)
Ei ole, eikä tainnut eilenkään olla koko päivänä. Kun on ollut vain kotona/lenkillä/kaupassa niin ei tarvitse :)
Muutenkin meikki on minulle vain puuteri ja ripsiväri, ja peitepuikko jos tarvitsee.
Ei millään pahalla ,mut mä en jaksaisi koskaan meikata. En siis halua meikata. Minun mielipide on ,että luomu naamat on kauniimpia. Enkelit ei meikkaa.
On, koska lapsi piti viedä kerhoon.
Kuorin juuri kasvojen ihon, laitoin ohuelti päivävoidetta ja vähän itseruskettavaa. Kyllä, luitte oikein ;) Olen niin kalpea nyt, niin halusin vähän väriä kasvoihin, mutta en halua pitää meikkivoidetta, koska haluan kuitenkin päivettyä tuolla pihalla. Niin ja laitoin kulmiin vähän väriä.