Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvis eilen, että mies on puhunut vanhemmilleen

Vierailija
30.03.2014 |

mun henkilökohtaisesta asiasta. Josta on vielä sovittu että ei puhuta. Anoppi möläytti puheessaan yhden asian jota ei tietäs jollei mies sitä olis kertonut. Vituttaa, miksi tuon pitää mun asioita muille kertoa. Puhuis omistaan vaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä asia, onko kovin vakava?

Vierailija
2/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:47"]

Mikä asia, onko kovin vakava?

[/quote]

No ei se mikään vakava ole, mutta on sovittu että siitä ei ulkopuolisille puhuta. Ja silti mies puhuu. Salaa. Se tässä vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskaus?

Vierailija
4/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:52"]

Onko raskaus?

[/quote]

Tuohan ei ole henkilökohtainen asia vaan hyvin paljon miehenkin asia.

Vierailija
5/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla mammanpoika. napanuora kuvainnollisesti kiinni. tosin se ei ole harvinaista, päinvastoin. äidit ei päästä pojistaa irti eikä pojat äideistään. ehkä me osataan päästää irti omista pojistamme, kun sen aika on.

Vierailija
6/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mikäs oli ukkokullan selitys, miksi oli mennyt puhumaan?

Vierailija
7/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:52"]

Onko raskaus?

[/quote]

Ei ole, vaan asia joka todellakin on vain minun, liittyy työhöni.

Vierailija
8/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:14"]

no mikäs oli ukkokullan selitys, miksi oli mennyt puhumaan?

[/quote]

En ole asiasta keskustellut, ne ei edes tainneet tajuta että mulle selvis tää lavertelu. Se oli yks pieni asia, jonka anoppi lipsautti. Ja selvästi huomasi, että mies oli vielä sanonut että mulle ei saa kertoa tästä juoruilusta. Tässä on nyt ollut kaikkea muuta, joten en ole ehtinyt miehen kanssa puhumaan.

Vierailija
9/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sopivan hetken tullen puhua asiasta, eli siitä miten pahalle tuntuu että mies oli puhunu asiasta vaikka toisin oli sovittu. vaikka asia ei ooliskiaan ollut merkittävä! tuollaiset pienet aisat jää muutoin kasaantumaan.. ja tottahan on että mies petti sinut. puhukaa asia selväksi, niin jatkossa näin ei tapahdu ja asia ei pääsee mielessäsi paisumaan.

Vierailija
10/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Mun mies kertoi isilleen mun menneisyyden traumasta. Oikein kiva juttu. Just halusinkin kaikkien saavan tietää.

Vierailija
11/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se asia on varmaan painanut kovasti miehen mieltä ja mies on pyöritellyt sitä päässään päiväkausia, kunnes jutteli siitä luotettavan ihmisen kanssa, eli oman äitinsä, saadakseen neuvoja tai lohtua tai tuoreen näkökulman asiaan.

Vierailija
12/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:38"]

No se asia on varmaan painanut kovasti miehen mieltä ja mies on pyöritellyt sitä päässään päiväkausia, kunnes jutteli siitä luotettavan ihmisen kanssa, eli oman äitinsä, saadakseen neuvoja tai lohtua tai tuoreen näkökulman asiaan.

[/quote]

No, ns aikuiseksi kasvanut ja vastuun omasta elämästään ottanut ihminen on ensisijaisesti lojaali ja uskollinen vaimolleen. Äidistä kuuluu päästää irti. Mun pitkä liittoni kaatui moniin asioihin, mutta yksi niistä oli se, ettei mies koskaan päässyt irti lapsuudenkodistaan. En ollut koskaan se ykkönen. Eikä "meitä" päässyt syntymään, kun lopulta mies oli aina se äidin pikkupoika.

Vierailija
13/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tarvitse mikään napanuora olla kiinni, jos haluaa kotopuolessa käydessään pohtia äitinsä kanssa mieltä painavia asioita. Vai olisiko parempi, että pohtisi niitä isänsä kanssa, olisiko sitten miehinen mies? Kyllä minäkin pohdin asioita siskoni kanssa. Tekeekö se minut sitten joksikin perverssiksi?

Vierailija
14/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:07"]

Eihän siinä tarvitse mikään napanuora olla kiinni, jos haluaa kotopuolessa käydessään pohtia äitinsä kanssa mieltä painavia asioita. Vai olisiko parempi, että pohtisi niitä isänsä kanssa, olisiko sitten miehinen mies? Kyllä minäkin pohdin asioita siskoni kanssa. Tekeekö se minut sitten joksikin perverssiksi?

[/quote]

Kyllä täytyy olla jotain vikaa jos rikkoo puolisonsa luottamuksen. Jos on nimenomaan luvannut säilyttää salaisuuden. Ehkä se ei ole napanuora vaan ihan vaan ihminen joka ei ole luottamuksen arvoinen.

Vierailija
15/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset asiat pideään yksityisinä, varsikin jos niistä erikseen sovitaan. Miehesi petti luottamuksesi. Ukko on törppö-pölvästi-juoruakka. Annat sen heti kuulla kunniansa, sanot suoraan niin kuin asiat on!

Onneksi ei ole minun mies, muuten vetäisin vätystä kunnolla käkättimeen. Oppiipahan olemaan, s*tanan nilkki.

Vierailija
16/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi kysyä mieheltä itseltään miksi oli noin toiminut.

Vierailija
17/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen luottamuksen pettäminen kyllä kalvaa. Varsinkin jos ollut asia, mistä et ole halunnut puhuttavan.

Mulla oli vuosia sitten kaveri, jonka kanssa puhuttiin henkilökohtaisia asioita. En arvannut, että hän puhuu kaikki asiani miesystävällen. No, kyseinen mies oli erittäin humalahakuinen ja kerran juopuneena jankkasi, että "et varmaan haluaisi olla ton Pirkon kaveri jos tietäisit mitä se susta on puhunut". Sen jälkeen meni maku kyseisestä kaverista, vaikka jonkin aikaa vielä oltiin tekemisissä ennen kuin kaveruus loppui kokonaan.

Vierailija
18/18 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:25"]Varmaan kannattaisi kysyä mieheltä itseltään miksi oli noin toiminut.

[/quote]

Oletko kummempi itekkään ku puhut ite miehesi ja itsesi asioista täällä muille etkä ole edes miehen kanssa puhunut :) varmaan joku raukka joka ei osaa miehensä kanssa keskustella asioista ja sitten mieskin joutuu ennen pitkään niistä jollekkin avautumaan koska ei kehtaa siitä somessa kaikille vieraille avautua.. Koitahan edes kysyä miksiköhän mies puhui äitilleensä niin opit sinäkin tuota rakentavaa parisuhde elämää hieman ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi