Haluatko poikkeusolot Suomeen?
Kommentit (19)
Haluaisin, että ihmiset osaavat itse ohjailla käytöstään.
Jos ei, sitten poikkeuslaki.
Mitäisikö minun voida estää se jotenkin tai sitten tehä aikanani oslatani jotain sen raukeamiseksi. Ihan sama, tuli tai ei , rokotetta en aio kokeilla. jos siihen koitetaan tuolla kiristää
Hassut esimerkit. Suomalaisella on aina oikeus lähteä ja palata maasta. Sitä ei ole rajoitettu poikkeuslaillakaan. Eri asia onkin, mihin suomalainen nyt pääsee ilman karanteenia vai pääseekö maahan laisinkaan.
En halua. Teatterit ym. voi kyllä sulkea ilman sitä jos tarve. Lentokentät ei mene kiinni edes poikkeusoloissa.
Laitetaan ovet, ikkunat ja kaikki kiinni. Myös kännykät ja ollaan hiljaa vaan.
Nyt nukkumaan! Aurinko nousee kohta.
Ilman poikkeusoloja tauti leviää nopeasti uudeltamaalta varsinaissuomeen
En poikkeusoloja, mutta riittävät rajoituskeinot normaaliolojen lainsäädännöllä kyllä.
Epidemian myötä on käynyt selväksi että liian suuri osa väestöä on niin yksinkertaista / itsekästä ettei tästä päästä normaaliin ilman että valtio tähän puuttuu toistamiseen.
En mutta hysteerikot voitaisiin sulkea johonkin bunkkeriin. Tulevat sitten joskus sieltä ulos kun eivät enää halua elää lock downissa.
Miksi te ette vain itse eristäydy?
Tulee valitettavasti tapahtumaan, haluttiin eli ei
Haluaisin, koska voisin pysyä hyvällä tekosyyllä kotona, eikä kukaan ihmettelisi. Talouden puolesta en haluaisi.
Ulkonaliikkumiskielto olisi jännää. Armeija vahtisi.
Joillakin alueilla vois jo siirtyä peruskouluissa etäopetukseen.
Mites lapin matkailu? Ei kai tehohoitopaikka uhkakuvat ole keväältä muuttuneet?
Muistakaa ilmastointi ja tuuletus. Korona leviää ilmateitse!
Koronan takia? No en todellakaan.
Vain hevimpi tauti oikeuttaisi tuon.