Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada 12v pojalle parempi tyyli?

Vierailija
30.03.2014 |

Olis kiva jos poika pukeutus muodikkaammin, miten saaha poika pukeutumaan siististi ja muodikkaasti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poika saa pukeutua niin kuin itse haluaa?

Vierailija
2/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meidänkin samanikäinen on kuin peräkammarin seinästä repäisty (lempiarkivaatetukseltaan), mutta so not, onnellinen ja iloinen nuorimies :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi tuosta eteenpäin niin poika peilailee ja laittautuu liikaakin.

Vierailija
4/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ostat vielä sen vaatteet, oletan. Uusi vaatekaappia hiljalleen ja osta makeita vaatteita sille.

Vierailija
5/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi pukeutua muodikkaasti? Mutta voithan toki ostaa hänelle uusia vaatteita. Ostaako hän jo itse vaatteensa? Tuskin.

Vierailija
6/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tytöt alkavat tosissaan kiinnostaa, niin verkkarit lentävät huit hiiteen ja pitää saada istuvat farkut ym. asiaan kuuluvat vermeet. Odota vuosi pari, niin teillä on yhtäkkiä nuori muotileijona.

Vierailija
7/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuota garderobin uusimista yrittää, mutta ei niitä poikia niin vaan sumuteta: itse kuitenkin pukeutuu (eli jättää pukeutumatta, jos havaitsee äiteen juonen).

Vierailija
8/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos juttelet pojan kanssa. :) 

Vierailija
9/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki pukeutua niinkun itse haluaa ja ei auta mamman hienot vaatehankinnat, ne menee aina vaihtoon. Ehkäpä odottelen ne pari vuotta verkkareitten lentämistä nurkkaan :D

Olis vaan itsestä kiva jos poika tykkäis vähän erilaisemmasta tyylistä.

Vierailija
10/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roudaa se Ruotsinristeilylle ja suunnistatte Tukholmassa Hollisterin kauppaan siinä keskustassa. Kivan preppy-stylen saa sieltä. Helppoa kuin heinänteko.

Vierailija
11/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 21:25"]Saa toki pukeutua niinkun itse haluaa ja ei auta mamman hienot vaatehankinnat, ne menee aina vaihtoon. Ehkäpä odottelen ne pari vuotta verkkareitten lentämistä nurkkaan :D

Olis vaan itsestä kiva jos poika tykkäis vähän erilaisemmasta tyylistä.

[/quote]

Poikasi ei välttämättä halua olla mikään "fruide" tai muu hintin näköinen metroseksuaali.. Ja miksi pitäisi? En ymmärrä. Jos viihtyy verkkareissa viidenkin vuoden päästä niin oikeasti mitä sitten, jos on muuten normaali ja terve poika? Pitäisikö kaikkien olla jotain keekkejä tai muita hermanneja?

Vierailija
12/12 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama homma  12vuotiaana, MUTTA, odotappas pari vuotta. Collareita ei pidetä enää kuin kotona, vaihtuu siis farkkuihin tai chinoihin. Hupparit vaihtuu neulepaitoihin ja kauluspaitoihin. Yläasteelle meno ja tytsyistä kiinnostuminen kyllä muuttaa. 

Ja jollei muuta, anna olla. Puhtaat siistit vaatteet, kaikki hyvin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän