Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se useimmille miehille suuri turn off, jos nainen tekee jotain "miehekästä" työtä?

Vierailija
24.11.2020 |

Kuten vaikka rakennus, sähköasennus, hitsaus jne? Onko kamala turn off?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se haittaisi kunhan se ei vaikuttaisi luonteeseen. Päivät jos jossain raksan kahviparakissa kuuntelee pilluvitsejä, voi huumori olla kotona aika vähissä. Eipä sillä että minä sellaisia heittelisin.

Miesvaltainen ala vaan helposti muuttaa tekijänsä kaltaisekseen. Ryystetään ja räitään kun muutkin työmaalla tekevät niin ja semmoista.

Vierailija
22/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se haittaisi kunhan se ei vaikuttaisi luonteeseen. Päivät jos jossain raksan kahviparakissa kuuntelee pilluvitsejä, voi huumori olla kotona aika vähissä. Eipä sillä että minä sellaisia heittelisin.

Miesvaltainen ala vaan helposti muuttaa tekijänsä kaltaisekseen. Ryystetään ja räitään kun muutkin työmaalla tekevät niin ja semmoista.

Huutista. Alkaako naisvaltaisella alalla työskentelevä mies sit heti meikkaamaan, laittamaan kynsiä ja puhumaan vaan kengistä ja laukuista? XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne raksahaalarit nyt naisella viisaria väräyttele.

Saahan ne haalarit pois.

Vierailija
24/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se, turha valehdella. Tyttäreni meni poikavaltaiselle linjalle amiksessa ja kiusaaminen alkoi heti. Tai oikeastaan se oli sellaista vähättelyä ja puhumattomuutta. Tytär keskeytti opinnot ja miettii nyt jatkoa. Tsemppiä niin tytöille kuin pojillekin jotka ovat valinneet ns. väärän alan. 

En usko tähän tarinaan. Useimmiten se on ihan päinvastoin, nainen miesvaltaisella alalla saa kaikkien luokka- tai työtoverien huomion ja ihailun ja kosijoita on jonoksi asti...

Vierailija
25/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle on. Baareissa joskus juttelemaan tullut mies arvailut ammattiini sairaanhoitajaksi tms. Kun olen sanonut että olen kyllä siltainsinööri niin kyllä se on vähän turn off ollut.

Oletko Kreatella töissä?

Vierailija
26/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tärkeintä olisi tehdä sellaista työtä mistä itse tykkää eikä miettiä että mistä työstä miehet tykkää?  Se on ainakin turn off jos on valinnut ammattinsa ajatellen että mikä miellyttää miehiä..

Vierailija
27/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisnaisethan on miehekkäitä ihan ilman ammattiakin. Väärällä tavalla siis 

Tai oma käsityksesi naisista on sovinistinen ja katsot värittynein silmin.

Vierailija
28/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalle on. Baareissa joskus juttelemaan tullut mies arvailut ammattiini sairaanhoitajaksi tms. Kun olen sanonut että olen kyllä siltainsinööri niin kyllä se on vähän turn off ollut.

Saattaisiko olla, että joillekin tulee ensimmäisenä mieleen siltainsinöörisä sukupuoleen katsomatta Arto Paasilinnan Onnellinen mies, siltainsinööri Jaatinen.  niin sitä vähän aikaa kakoo, että ai, että siltainsinöörejä on myös ihan oikeastikin olemassa... Ei olekaan ihan tavallinen perusinsinööri, joka on useimmin opiekellut ja toimii insinöörinä mm. 

Auto- ja kuljetustekniikka

Automaatiotekniikka

Bio- ja elintarviketekniikka

Elektroniikka

Energiatekniikka

Hyvinvointiteknologia

Kemiantekniikka

Kone- ja tuotantotekniikka

Laboratorioala

Liikenneala

Logistiikka

Maanmittaustekniikka

Materiaali ja pintakäsittelytekniikka

Mediatekniikka

Mekatroniikka

Merenkulku

Muovitekniikka

Ohjelmistotekniikka

Palopäällystö

Paperikoneteknologia

Paperitekniikka

Prosessitekniikka

Puutekniikka

Rakennustekniikka

Sähkötekniikka

Talotekniikka

Tekstiili- ja vaatetustekniikka

Tietotekniikka

Tuotantotalous

Tuotekehitys

Veneala

Ympäristöteknologia

Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan puolelta valmistuu "siltainsinöörejä" :)

-ohis

Vierailija
29/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, paitsi jos nainen on kovin maskuliininen. Aikoja sitten, dinosaurusten aikaan, tuttu nainen halusi järjestää sokkotreffit rekkakuskin kanssa. Kuvailu oli "mukava, huumorintajuinen".

En varsinaisesti kokenut olevani epätoivoinen tai niin puutteessa, että olisin tarvinnut järjestettyä seuraa. Ajattelin kuitenkin, että mikäs siinä kerran elämässä.

Vietettiin kivahkoa iltaa kolmistaan meillä hyvien juomien ja ruokien kera, ei siinä sinällään mitään.

Mutta se showstopperi: nainen oli härskillä huumorilla varustettu ja käytöksellään kovin äijämäinen. Olisi halunnut toisetkin treffit. En iltaa siinä kohtaa keltään pilannut - eikä seksiä kämpässä harjoitettu - vaan vietiin ilta tyylikkäästi loppuun ja aamulla tein aamupalat ja leidit lähtivät oloistaan toivuttuaan.

Illalla soitin tälle tuttavalleni, että jos voisit hienovaraisesti mainita, ettei toisia treffejä ole tiedossa.

M54 

Vierailija
30/30 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten vaikka rakennus, sähköasennus, hitsaus jne.

Oispa siistiä. Vois hommmailla yhdessä.

T: Mies, joka osaa hitsata ja tehdä sähköasennuksia. Pysyy vasarakin kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi