Nainen: Jos tulisi sota, ryhtyisitkö Lotaksi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla on oikeus vaihtaa sukupuolimerkintäni mieheksi, joten reserviin menisin ja siitä miinoja polkemaan 😜 Hitto vie, en muuten ollutkaan tätä aiemmin miettinyt!
Nyt kannattaa olla tarkkana tämän sukupuolijutun kanssa. Pitää löytää kolmas vaihtoehto, jota ei sido mitkään sota-ajan velvollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minulla on oikeus vaihtaa sukupuolimerkintäni mieheksi, joten reserviin menisin ja siitä miinoja polkemaan 😜 Hitto vie, en muuten ollutkaan tätä aiemmin miettinyt!
Nyt kannattaa olla tarkkana tämän sukupuolijutun kanssa. Pitää löytää kolmas vaihtoehto, jota ei sido mitkään sota-ajan velvollisuudet.
Tässä tulee vastaan se, että pitää pystyä säilyttämään Suomen kansalaisoikedet. Mikäli se onnistuu, vaikka ilmoittaa olevansa kolmatta sukupuolta, tarvitsee noudattaa kansalaisille määrättyjä velvollisuuksia. Ammatin pitää olla joku muu kuin suojelutyövelvoitteen alainen.
En, koska minua tarvitaan palkkatöissäni enemmän.
Totta kai, tai mikä olisikaan lotan vastine.
Vierailija kirjoitti:
hahaa. Miettikää tämäpäivän IG-beibejä työskentelemässä lottina.
Onko instagramissa jotain erityistä, joka estää lottuuden?
Riippuu siitä, ketä vastaan soditaan. Meidän tapauksessamme yritetään lähinnä pitää tulevaisuuden kalifaattiRuotsi sillä puolen rajaa. Seuraava sisällissota Suomessa on niiden välillä jotka haluavat shariavaltion ja tervejärkisten ateistien ja muunuskoisten välillä. Osallistuisin siihen tel0ituskomppaniaan joka metsästää kannattavia oman maansa tuhoajia. Onneksi olen ollut jo vuodikymmeniä haudassa kun tämä olisi realismia.
Lotta on vähän vanha sana , ollut käytössä 100 vuotta sitten ja tuli Suomeen Tanskasta . Silloin oli maailman sota monet maat oli sodassa . Sairaanhoitajina heitä oli ja auttamassa lapsia . Neukkula pommitti lasten kouluja ilmeisesti juutalaiset/arabit ketä ne nyt siellä oli . Viipurin kirkkoja kun niin kovaa vihaa kristittyjä vastaan. Toiset veisasi siellä virsiä !!! Vähän eri sivistys .....
Voisin olla kotirintamalotta.
Hoitaa asioita kotikaupungissani. Reissaamaan olen liian vanha.
Siis haavoittuneiden hoitoon tai tarvikkeiden pakkaamiseen jne.
Merry x-mas hyvää joulua kaikille hyville ihmisille ja Jeesuksen armoa ✝️✝️🥰🥰🥰🥰🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Joillakin kristittyjen vihaajilla on käsitys ettei kristitty saisi puolustautua / puolustaa itseään . Sehän on valhetta !
En ryhtyisi. Meidän suvun esi-isät ja -äidit kuuluivat punaisten puolelle. Olemme ahkeraa ja raatavaa työlaiskansaa. Tämän olen äidinmaidosta itseeni imenyt. Se pitää.
Lotat kuuluvat valkoisten puolelle.
suo, kuokka ja Justiina kirjoitti:
En ryhtyisi. Meidän suvun esi-isät ja -äidit kuuluivat punaisten puolelle. Olemme ahkeraa ja raatavaa työlaiskansaa. Tämän olen äidinmaidosta itseeni imenyt. Se pitää.
Lotat kuuluvat valkoisten puolelle.
Eikä kuulu vaan kun neukkula hyökkäsi oli pakko puolustautua 1939 . Puna Valko sota oli jo 1918.... Tää oli maailman sota ja täällä oli kaikki sekaisin myös politiikka / työtä sairaanhoitajat tekee kuten lotat . Usein ilman palkkaa / minipalkalla. Olihan sodassa teini ikäiset eikä ne tiedä mistään puna valkoinen jutuista. Tai kouluissa oli oppilaat opettajat kun neukkula pommitti niitä , ymmärrätkö että se oli väärin. Kun katuu syntejään saa anteeksi eikä tee pahaa enää.
Kyllä Jeesus Kristus on sentään jotain . Armo ja anteeksi anto ristillä ,syntisen ainoa toivo . ✝️✝️✝️✝️✝️✝️✝️
Amerikassa ei kuole nälkään eikä Egyptissä molemmissa on krokotiilejä mitä grillata niistä saa kenkiä . Atlantilla on haikaloja niitä voi syödä niinku tehdä keittoja . Rapuja on . Egyptissä tehdään juustoja puhvelin maidosta . Arabian merellä Katso karttaa on vaikka mitä kalaa .
Lähtisin reppureissulle Ausseihin <3
En, ne on lapsettomia naisia jotka pystyy lähteen noin
Vaihtoehdoista puuttuu omani: En ryhtyisi, haluaisin aseen ja rintamalle mukaan.
Kyllä muissakin maissa oli sairaanhoitajat armeijan apuna tietysti kuka sairaita muuten hoitaisi ??? Lotta nimi ei ole suomea vaan Tanskaa ruotsia .
Vierailija kirjoitti:
Hallitus täällä ja muualla euroopassa on tehnyt täysin selväksi sen että on oikein hyväksyttyä lähteä sotaa ja muita kriisejä karkuun, omaa maata ja kotia ei jäädä puolustamaan
Ei koske naisia.
Hyi vitttu en
N26