Nainen: Jos tulisi sota, ryhtyisitkö Lotaksi?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Voisivatko naiset juoksennella juoksuhaudoissa?
Ainakin Venäjällä on naisarmeija ja Kiinassa myös Arabiassa on naisia armeijassa , gigolot ei ole miehiä . Naiset oli eturintamassa kun neuvosto liitto hyökkäsi Suomen itärajalle 1939. Niillä oli miesten asepuvut .
Miksei ole vaihtoehtoa, "en, koska minulle olisi määrätty sota-tilanteessa muita tehtäviä"?
Koska minulla on.
t: kaupungin viranhaltija
Vierailija kirjoitti:
Olen lähihoitaja, veikkaan että lähihoitajat ja sairaanhoitajat ym. sote-henkilöstö määrättäisiin lotiksi. Mutta rehellisesti, jos sota tulisi minä lähtisin ekalla laivalla tai lentokoneella karkuun täältä.
Joutuisit etulinjaan rajalle sotasairaalaan hoitamaan haavoittuneita siviilejä ja sotilaita ilman palkkaa ammatin puolesta ja samoin osa lääkäreistä .
Nykyaikainen sodankäynti on niin erilaista aiempaan verrattuna, jotta mahtaako lotille olla kysyntää. varmaan ns. kotirintaman edustajat joutuisivat avustajiksi sairaaloihin, vanhainkoteihin tms. mutta enpä tiedä olisiko heistä sen kummempaa hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
En ryhtyisi. Mullanon täällä kaksi lasta, joista pidettävä huoli. Jos ei olisi niin mikä ettei.
Sulla ei ole maata ei lapsia kun vihollinen pommittaa . Mieti uudelleen .
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikainen sodankäynti on niin erilaista aiempaan verrattuna, jotta mahtaako lotille olla kysyntää. varmaan ns. kotirintaman edustajat joutuisivat avustajiksi sairaaloihin, vanhainkoteihin tms. mutta enpä tiedä olisiko heistä sen kummempaa hyötyä.
Millai erilaista ??? YouTube Ukraine news Ukraine war . Mikä täs on erilaista sotaa 2013-4 . You tube Ukraine news Ukraine war mariupol / sevostopol . Katso oikein tarkkaan miten nyky sota eroaa entisistä ...
Lähdisin pagolaiseksi ulgomaille se kun tuntuu olevan muotia nykyään.
Koulutukseni takia minut todennäköisesti määrättäisiin töihin tehtaalle.
Vieläköhän luokitellaan fasi stiseksi järjestöksi?
En koska fyysisesti rajoittava sairaus.
Olisi ollut mukavaa jos vaihtoehtona olisi ollut ikä tai terveys on este.
Sodat tulee olemaan kemiallisia ja teknologilla käyviä ja nythän maat tekee yhteistyötä sillä että rajoitetaan ihmisiä
hahaa. Miettikää tämäpäivän IG-beibejä työskentelemässä lottina.
Tietysti. Tosin uskon, että minusta olisi enemmän hyötyä oikean ammattini edustajana sotatilanteessa.
Ei ollut oikeaa vaihtoehtoa. Sota-aikana palvelisin omassa virassani parhaiten
Vierailija kirjoitti:
hahaa. Miettikää tämäpäivän IG-beibejä työskentelemässä lottina.
Voi voi, ihan eturintamassa olisivat esittelemässä rintavarustustaan siinäkin tilanteessa. Univormuthan ovat sitäpaitsi seksikkäistä :DD
Naisten varusmiespalvelu tuli Suomeen minun kannaltani liian myöhään, joten rintamalle en joutuisi. Toisaalta, ikääkin jo sen verran, etten varmaan enää edes kuuluisi reserviin.
Kyberturvallisuusjoukkojen huoltohommiin voisin lähteä, pesemään nörttien pieruverkkareita.
En jaksaisi alkaa nimenvaihtorumbaan, joten en.