Onko laosrn hammaslääkärikäynnit
pakollisia? Kyseessä 1v käynti hammashoitajalla. Olen perunnut ajan, ja unohtanut tilata uuden. Nyt hammashoitolasta tuli uusi aika, ja mukana teksti, jossa kerrotaan, että jollei lasta tuoda hammastarkastukseen, joudutaan tekemään lastensuojeluilmoitus asiasta. Emme ole koskasn olleet tekemisissä lastensuojelun kanssa. Olen ihmeissäni koska esim. Neuvolakäynnit ja rokotukset ovat vapaaehtoisia. Ei sillä, että en veisi lastani hamnashoitolaan, mutta herätti vain mielenkiintoni tämä asia.
Kommentit (10)
Siis edellisessä otsikossa piti lukea lapsen. Ap
Niin niin mutta missä kaupungissa tuollainen teksti?
No kannattaa varmaan mennä. Ei Oulussa ainakaan ole tehty ls-ilmla tuommosesta
Aionkin mennä, mutta sen verran ärsyttää, että kysäisen asiasta käydessäni. Olisinhan voinnut esim. Käyttää lapseni yksityisesti hammaslääkärissä. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:00"]Aionkin mennä, mutta sen verran ärsyttää, että kysäisen asiasta käydessäni. Olisinhan voinnut esim. Käyttää lapseni yksityisesti hammaslääkärissä. Ap
[/quote]
Niinpä, no ihme meininkiä lähes kaikki nykypäivänä.
Minä en kyllä käyttäisi, jos tuolla tavalla uhkaltaisiin, vaan veisinkin lapsen yksityiselle hammaslääkärille tarkastukseen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:37"]Minä en kyllä käyttäisi, jos tuolla tavalla uhkaltaisiin, vaan veisinkin lapsen yksityiselle hammaslääkärille tarkastukseen.
[/quote]
Mitäs sitten tapahtuu? Ilmoittaako yksityinen kunnalliselle että lapsi käy siellä vai mitenkäs?
Saahan sen ilmoittaa itsekin kunnalliselle, että käydään yksityisellä, niin eivät turhaan lähettele kutsuja ja uhkauksia. Ärsyttävä kyttäysmeininki nykyään joka paikassa.
Missä kaupungissa?