Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies määki minulle, kun huomautin maskin puutteesta kaupassa!

Vierailija
24.11.2020 |

Tälläistä Espoossa tänään.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyttäytyi törkeästi. Tämä maskikeskustelu on saanut jo aivan kohtuuttomat mittasuhteet.

Vierailija
42/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tarpeeksi raskasta meille kaikille, älkää pliis alkako vielä syyllistämään. Yleisesti ottaen suomalaiset on fiksua porukkaa ja osaavat itse arvioida maskin tarpeen ja kaikki ei tosiaan sitä pysty käyttämään. Olisipa se kevään ilmapiiri taas täällä: me pystytään tähän, yksin ja yhdessä❤️

Olisipa säkkipillinsoittaja ja Darudea yhteisöllisesti soitettaisiin kaikilta parvekkeilta. Ja söpöjä nalleja ikkunalaudoilla, ja vaatteiden kanssa yhteensopivat maskit, ja ihana sukupolvikokemus! Talvisota ei ole mitään verrattuna tähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ei ole pakko, niin ei siitä tarvitse huomautella. En ole maskivastainen, mutta ei kenenkään tarvi mielestäni maskipoliisiksi alkaa.

Ja vaikka olis pakko niin oletettavasti ei ole ap:n työ asiaan puuttua.

Vierailija
44/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa maskihullulla taas samat väsyneet jutut. Aamusta iltaan henkisesti kuormittuneessa tilassa.

Vierailija
45/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa pari tuntia sitten, kenelläkään ei ollut maskia. Ei minullakaan. Asun ruotsissa.

Ruotsissa kuoleekin koronaan väkeä kuin heinää.

Vierailija
46/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olenkin katsellut, että moni maskinkäyttäjä vaikuttaa jotenkin olevan sekasin.

Maskin käyttäjät jättää usein käsihygenian retuperälle, eivät esim. käytä käsidesiä.

Ai jaa? Käytän maskia, käytän käsidesiä. Mä olenkin katsellut, että moni maskiton vaikuttaa jotenkin olevan sekaisin. Maskittomat jättäämusein huomiotta, että käytän omaa käsidesiä.

Oikeasti, ei tarvii käyttää maskia. Pidä mielellään kuitenkin se yhdeksän metrin turvaväli minuun, mikäli et syystä tai toisesta käytä maskia. Tai edes kahden metrin?

Vierailija
47/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helevetin tarve teillä palstalaisilla on huomautella kanssaihmisiä millon mistäkin asiasta? Antaisitte toisten olla rauhassa!

Öö käyttäisivät sitten maskeja kuten huomaavaiset ihmiset??

Todennäköisesti käyttävät vielä vähemmän, jos huomautellaan. Tulee vastareaktio. 

Vierailija
48/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määkijöille lataan suoraan päin näköä. Tänään talutin yhden itkupillin korvasta käsidesipumpulle.

Vois olla sulla purukalusto uusinnassa, jos kiinni kävisit :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi