Milloin tiesit olevasi lesbo/homo/bi/queer tms?
Otsikossa kysymys.
Lisäksi ei saa ymmärtää väärin, olen itsekin bi-seksuaali. Mutta luin toisesta ketjusta missä jonkun äiti oletti lesbouden johtuvan traumaattisesta isäsuhteesta. Mielenkiinnosta: onko teidän elämässänne ollut jokin trauma jonka seurauksena ette olleetkaan hetero "enää"?
Kommentit (2)
Ei traumoja itsellä, ja ihan homo olen.
Ymmärsin, että jotain oli '' pielessä '' ja olin erilainen aikaisin ala-asteella, ja virallinen '' niin, olen homo, okei, hyväksyn sen '' tuntemus tuli ylä-asteen lopulla. Oma kiinnostuminen poikiin ilmeni ihan siinä, että ihastuin miespuolisiin piirrettyihin hahmoihin ja kuvittelin itseni heidän kanssa parisuhteessa, ja niistä paksuista kauppojen kuvastoista etsin miesten alusvaatemalleja. Yllytin myös miespuolisia ystäviä puhumaan seksuaalissävytteisiä asioita, johon he usein tarttuivat mielellään (tämä joskus ala-asteen lopulla).
Elämässäni ei ole ollut oikeen mitään traumaattista tai epävakaata. Vanhemmat oli pitkään yhdessä, ei alkoholismia, ei perheväkivaltaa, isä erittäin osallistunut kasvatukseen ja perhe-elämään kuten äitikin, isä ehkä jopa hiukan enemmän. Kiusaamista tietenkin oli paljon, mutta lukiossa sekin asia loppui suurimmaksi osaksi, ja niistä jääneet '' traumat '' on lähinnä vaan katkeruutta ja ärsyyntyneisyyttä muita mutta myös vähän itseäni kohtaan.
Tajusin lesbouteni joskus 15-vuotiaana