Vuokrasin asunnon, laminaattilattiat ja mulla on koira!
Eli vuokrasin asunnon vvo:lta ja asunnossa saa olla lemmikkejä, esim koira.
Nyt vasta tajusin että siellä on laminaattilattiat! :(
Entisessä kodissani oli muovilattiat.
Minulla on vanha chihuahua poika. Miten paljon kynnet naarmuttavat lattiaa?Ja kestääkö se lainkaan nestettä? Chihu on vanha ja yöllä joskus saattaa päästä pienet pissat lattialle.
:(
Kommentit (5)
Laminaatti kestää paremmin koirankynsiä kuin parketti. Chihu on niin kevyt ettei se varmaan pahemmin naarmuttaisi parkettiakaan. Pissa voi kupristaa laminaatin sauman, jos se on laadultaan huonoa. Meillä on kani joka pissaa ajoittain lattialle, mutta laminaatti ei ole siitä millänsäkään. Toki pissa pitää heti pyyhkiä pois. Muutama pala laminaattia on ollut ulkona sateessa, mutta sille ei ole tapahtunut mitään. Laminaatti on hyvä lattia lemmikkiperheessä. Ainut että on koiralle tosi liukas.
Riippuu laminaatista. Meillä laadukas laminaatti ja kaksi keskikokoista koiraa. Ei ole naarmuja, eikä ole mennyt pennun pissoista miksikään, vaikka esim. yöllä ja työpäivän aikana niitä ei tietenkään siivota heti.
Mulla on 25kg ja 30kg koirat eikä oo laminaatti kärsiny :)
No laminaatti on muovia, kuten muovimattokin, joten eivät naarmuta. Kosteutta laminaatti ei kyllä juurikaan kestä.