Ilmavaivat lähti elämäntapamuutoksella :D
Olin hirveä piereskelijä ennen, kun mässäilin herkkuja ja hiilareita vaan. Nyt tajusin yhtäkkiä, että kuukauden elämäntaparemontinjälkeen en ole varmaan kertaakaan pieraissut moneen viikkoon :D
Olo muutenkin mahtava.
Kommentit (7)
Minulla loppui närästys siihen päivään kun aloin laskea kaloreita ja noudattaa virallisterveellistä ruokasuositusta. Tätä ennen oli närästyslääkkeiden suurkuluttaja.
Kerro tarkemmin remontistasi!
t. Pieru-Pirkko
En karppaa, mutta aika vähillä hiilareilla. Paljon kalaa, kasviksia, marjoja jne mitä en ole ennen syönyt melkein yhtään. Vähän ruisleipää ja joskus riisiä yms, mutta yäysjyvää. Kilojakin lähtenyt 5.
Ap
Hienoa, ap! Mulla viljat ärsyttivät vatsaa tosi paljon, aiemmin kuvittelin että jatkuva piereskely oli normaalia. En syö mitenkään erityisen vähähiilarisesti, mutta viljat on poissa ja mahan vointi paljon parempi.
mulla väheni ilmavaivat heti kun vähensin maidon melkein nollaan. nyt tänään join kokeeksi litran tavallista maitoa testatakseni onko mulla laktoosi-intoleranssia... saas nähdä miten käy..
ja sama muuten sokerin kanssa.
Joillain myös sipuli aiheuttaa massiviset ilmavaivat pienissäkin määrin syötynä.
Karppaatko tiukasti?