Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset kateissa...

30.03.2014 |

Mulla on kuukautiset myöhässä nyt viitisen päivää, mitä en muista tapahtuneen koskaan aiemmin. Lopetin pillerit pari kuukautta sitten, ja tässä välissä on ollut pari melkoisen säännöllistä kiertoa (29-31 päivää). Lisäksi luteaalivaihe on ollut koko ajan säännölliset 12 päivää. Tässäkin kierrossa sain ovulaatioplussan normaalina ajankohtana ja yhdyntöjä oli runsaasti ennen sitä ja sen aikana. Nyt menkkoja ei näy missään, mutta raskaustestit näyttävät negaa. Yhdyntöjä ei ollut enää ovisplussan jälkeen, joten jos ovulaatio on siirtynyt, niin raskaus on melko epätodennäköinen. Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Varsinainen mysteeri... Neuvolaan soitin, mutta käskivät tietysti odotella, ei tässä oikein muutakaan nyt mahda.

Kommentit (5)

1/5 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän sama..Ei auta kun odotella..

2/5 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Tein sitten kuitenkin positiivisen testin äsken. Enpä olis ikinä uskonut ottaen huomioon, että kaksi edellistä testiä oli negoja, vaikka tein ekan sinä päivänä, kun kuukautisten piti alkaa ja toisen (herkän testin) kaksi päivää sen jälkeen. Nyt tuli RFSU:n testillä selkeä, tosin ihan vaaleanpunainen viiva. Tämmöistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!!

Mä olen kans miettinyt, että tekisinköhän kolmannen testin? Kaks kertaa jo negan tehny. Edellisen siis viikko sitten. Voihan se olla, et ovis oli pari päivää oletettua myöhemmin eikä siksi näkynyt mitään testissä...mutt en haluis testaa kun se on kuitenkin nega.. mulla kierto ollut pisimmillää 44päivää, et ehkä odotan vielä pari päivää..

4/5 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :) On tämä hurjaa, olin jo aivan satavarma, että raskaana en ole, kun perjantaina tein herkän testin, jonka pitäisi näyttää raskaus neljä päivää ennen kuukautisten alkamista, ja se oli selkeä negatiivinen. Sunnuntai-iltana tuli kumma fiilis, että jospa kuitenkin vielä varmistan, ja sieltähän pamahti kaksi viivaa. Tänään aamulla tein vielä kaksi testiä, kun olin niin puulla päähän lyöty. Tää oli kaiken lisäksi eka yrityskierto, joten olin ajatellu, että näin hyvä mäihä käy äärimmäisen harvoin... Mietin, että olisko mulla ton myöhäisen plussan syynä ollut mahdollisesti se, että mun ovulaatio tapahtuu yleensä vasta kp 18-19. Voihan olla, että jos vertaa normaaliin kp 14:n ovulaatioon, niin hormonit ei oo vielä ekoihin testeihin mennessä olleet riittävän koholla plussaan. Tiedä näistä, ihmeiden aika ei ole ohi. ;) Plussatuulia sinulle!

5/5 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussasta!

Aikalailla samanlainen tarina kun mullakin, pillerit lopettanut parisen kk sitten ja menkat nyt viikon verran myöhässä.. Kaksi testiä tehty, toinen olettettuna alkamispäivänä ja toinen parin päivän päästä mutta kumpikin negoja :( pitää varmaan testata muutamien päivien päästä uudelleen ja toivoa josko sieltä plussa tulisi.