Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jakaa kavereiden kanssa shifie-kuvia?

Vierailija
30.03.2014 |

Jakaako teidän muiden miehet kaveriensa kanssa kuvia siitä, kun istuvat p**kalla? Kuulemma oikein trendi menossa, eli ottavat aina kuvan jaloista istuessaan pöntöllä. Sitten yhdessä zoomaillaan ja nauretaan, jos jollakin housuissa p**skaraitoja?!?!

Tuo on kuulemma vastaveto vaimojen ja tyttöystävien selfie-innolle, kun ottavat koko ajan kaikkialla kuvia itsestään. Kohta ne varmaan lähettää kuvia alapäistään ja jakavat niitä netissä toisilleen. Pitäisikö tästä jo huolestua, onko ihana mieheni kohta homo?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon! Jotkut näistä nykyilmiöistä sais jäädä tulematta.. Shitfie?! On aikoihin eletty.

Vierailija
2/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä sitä viemästä puhelinta vessaan. Meillä tehdään niin, koska tyttö tiputti puhelimensa pyttyyn tekstaillessaan kavereille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sellittäisi sen miksi mieheni on vessassa puoli tuntia, kännykkä aina mukana ja naurua kuuluu. Miehet ei taida helposti kasvaa aikuiks!!!!

Vierailija
4/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:35"]Kiellä sitä viemästä puhelinta vessaan. Meillä tehdään niin, koska tyttö tiputti puhelimensa pyttyyn tekstaillessaan kavereille.

[/quote] onko se nyt muka sulta pois, jos miehesi haluaa pitää hauskaa? Ei meillä ainakaan kytätä toista, vaan eletään kuin aikuiset.

Vierailija
5/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:35"]Kiellä sitä viemästä puhelinta vessaan. Meillä tehdään niin, koska tyttö tiputti puhelimensa pyttyyn tekstaillessaan kavereille.

[/quote] onko se nyt muka sulta pois, jos miehesi haluaa pitää hauskaa? Ei meillä ainakaan kytätä toista, vaan eletään kuin aikuiset.

Vierailija
6/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa on järkeä, minua ainakin ottaa aivoon vaimoni ainaiset selfit instagramiin ja facebookiin ymmärrä kyllä yhtään mitä kicksejä siitä saa!!! Miehet kapinaan ja shitfiestä uusi miesten selfie!!!

Vierailija
7/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on lähetellä kavereille kuvia, kuin jollekin luntuille munistaan!

Vierailija
8/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin ihmisen kanssa, en minkään paskalle kikattavan apinan. Hänellä ei muutenkaan ole tarvetta halveerata minua tai näyttää kamuilleen miten on akkaansa parempi.

Vierailija
9/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:56"]Menin naimisiin ihmisen kanssa, en minkään paskalle kikattavan apinan. Hänellä ei muutenkaan ole tarvetta halveerata minua tai näyttää kamuilleen miten on akkaansa parempi.

[/quote] Kertoo huonosta itsetunnosta, jos tästä jotenkin osaa lukea itselleen/akalleen naureskelemisen. Onnea vaan puudelillesi, jonka olet kouluttanut.

Vierailija
10/14 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah!! Jo on.:D Virkeetä menoa pojilla.

Vierailija
11/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 13:59"]Minusta tuossa on järkeä, minua ainakin ottaa aivoon vaimoni ainaiset selfit instagramiin ja facebookiin ymmärrä kyllä yhtään mitä kicksejä siitä saa!!! Miehet kapinaan ja shitfiestä uusi miesten selfie!!!

[/quote] Samaa mieltä: oon isyyslomalla itse juuri ja paras hetki päivässä on, jos vaimo esim. lähtee ystävättären kanssa kahville juoruamaan. Laitan vauvan sitteriin, nostan kaveriksi vessaan ja istahdan pöntölle. Jätkille tästä lähtee tietty kuva :D

Vierailija
12/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miehessä on jotain tasoa.

Vierailija
13/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaa, olen naimisissa miehen enkä keskenkasvuisen kanssa.

Vierailija
14/14 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfie on niin muutenkin keskenkasvuisten idea, on kuin nainen olisi keksinyt kameran vuonna 2014. Evoluutio huipentuu kun nainen keksii että kuvia voi ottaa muistakin kuin itsestään peiin kautta vähissä vaatteissa!! shitfie for life for man-kind!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme