Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset suhtautuvat gaymiehiin?

Vierailija
30.03.2014 |

Galluppia kehiin! Mikä on naisten suhtautuminen gaymiehiin nykyään Suomessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä siinä, missä muutkin.

Vierailija
2/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa...ja kadehdittavaakin, ettei ihastuminen vaikuttanut teidän väleihin. Itselläni kävi toisin: Ihastuin pitkäaikaiseen homoystävääni (en tiennyt vielä silloin) ja hän ahditui niin, että katkaisi kokonaan välit. Olimme tunteneet teini-ikäisistä asti, enkä koskaan millään tavalla tungetellut tai edes koskettanut häntä muuten kuin, että tunnustin lähes kymmenen vuoden tiiviin ystävyyden jälkeen hiukan ihastuneeni häneen. Vaikka tästä on jo kulunut vuosia, niin vieläkin on paha olo, koska tiedän ja olen aivan varma, että hän kaipaa minua välillä yhtä paljon kuin minä häntä. Olimme/olemme kummatkin hiukan outoja erakkoluonteita ja viihdyimme tosi hyvin yhdessä. Haluaisin joskus ottaa yhteyttä, mutten enää uskalla.

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:51"]

Kuinka suhtautuisit naisystävään, joka ihastuisi sinuun? Katkaisisitko välit? imartelisiko se sinua vai olisitko ahdistunut?

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:33"]

Useimmat tosi hyvin, eli heille suuntautuminen on samantekevää. Jostain syystä minua ei ärsytä eniten homofoobikot, vaan nimenomaan ne naiset, jotka pitävät homoja "lemmikkeinään"; kaveruus perustuu näissä suhteissa vain siihen, että toinen on homo, ja tältä odotetaan stereotyyppistä käyttäytymistä, eli shoppailukaveria, miehistä juoruamista, ja tyylivinkkejä.

T: homo

[/quote]

[/quote]

Kaksi naispuolista kaveriani on ilmeisesti ollut minuun ihastuneita. Kuulin kavereiden kautta toisen olleen ihastuneen minuun teininä ennen kuin tulin kaapista, ja toinen kertoi itse olevansa ihastunut, vaikka tiesi minun olevan homo. Ensin koin sen hiukan ahdistavana, mutta ei se meidän väleihimme juurikaan vaikuttanut. Lähinnä tuli paha mieli siitä, etten voinut vastata tunteisiin, ja siksi ahdisti.. Niin ja täytyy myöntää, että olinhan mä tavallaan aika imarreltukin :)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seuraa - viimeinkin mieskaveri, joka ei takuulla pilaa ystävyyttä ihastumalla tai haluamalla seksiä! Parhaita on stereotyyppiset homot, joiden kanssa voi shoppailla, juoruta ja keskustella muodista ihan kuin naisten. <3

Vierailija
4/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä, jotkut ärsyttävät, toiset ovat mukavia. Ihan niinkuin muutkin ihmiset, ylläri.

Vierailija
5/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset suhtaudu mihinkään myönteisesti, vaan etsivät koko ajan asioita mitkä mättää ja mistä voi raportoida nettiin.

Tai jos ovat myönteisiä, niin se on teeskentelyä.

Vierailija
6/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskaltaapahan syventää ystävyyssuhdetta kun tietää ettei halua vaan panna, joten itsellä on miespuoliset ystävät lähinnä homoja (en siis tarkotuksella näitä "valikoi", heterot kun vaan aina närkästyvät kun ystävällisyyteni ei olekaan ollut merkki naimaluvasta niin ei olla pysytty kavereina kummempana :|). Muuten tuo homous ei näy kaverisuhteessa vaan ihmisen määrittää muut ominaisuudet.

Vierailija
7/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla ku kaikkiin muihinki: joidenki kans synkkaa, toisten ei, ja niiden toisten kans ollaan asiallisissa väleissä. Pitäiskö gay-miehiin suhtautua jotenki erillä tavalla ku muihin - miehiin tai naisiin :)

Vierailija
8/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tosi hyvin, eli heille suuntautuminen on samantekevää. Jostain syystä minua ei ärsytä eniten homofoobikot, vaan nimenomaan ne naiset, jotka pitävät homoja "lemmikkeinään"; kaveruus perustuu näissä suhteissa vain siihen, että toinen on homo, ja tältä odotetaan stereotyyppistä käyttäytymistä, eli shoppailukaveria, miehistä juoruamista, ja tyylivinkkejä.

Vierailija
9/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu homosta:) Minulla on yksi kiva homokaveri, joka ei erityisesti vaikuta stereotyyppiseltä homolta. Kaksi mukavaa lesbokaveriakin mulla on. En ajattele niiden seksuaalista suuntautumista kovinkaan paljoa, niinkuin en ajattele heterokavereittenikaan. Sitten tunnen pari semmoista, joiden kanssa mulla ei ole paljon mitään yhteistä, mutta homous ei liity siihen, vaan muut asiat.

Vierailija
10/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on gay. Itse umpihetero.

Vierailija
11/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen. Minä suhtaudun gaymiehiin samalla lailla kuin kaikkiin muihinkin ihmisiin. En alenna heidän ihmisarvoaan pitämällä heitä lemmikkeinä tai lässytä heille, vaan kohtelen ihan samalla tavalla kuin muitakin. Ihmisen käyttäytyminen ja luonne ratkaisevat. Yksi parhaista ystävistäni on homo, ja aivan ihana ihminen.

Vierailija
12/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan tunne heikäläisiä paitsi yhden työkaverin. Hän on kiva tyyppi ja ehkä kommunikointi on luontevaa ja rohkeaa kun voi vaikka vitsailla pelkäämättä että toinen luulisi että flirttailen. 

Vierailija
13/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suhtautuisit naisystävään, joka ihastuisi sinuun? Katkaisisitko välit? imartelisiko se sinua vai olisitko ahdistunut?

[/quote]

Vierailija
14/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viihdyn asiakeskeisten ihmisten kanssa, koska itse olen sellainen (siis tylsä). En koskaan ajattele toisten seksuaalista suuntautumista enkä siis yleensä tiedä kuka on mitäkin ennen kuin joku katsoo tarpeelliseksi valistaa minua. Flirttiä en ikinä aloita itse, mutta vastaan siihen jos siltä tuntuu (en ehkä täysin tylsä olekaan) riippumatta siitä kumpaa sukupuolta flirtin aloittaja on. Itse tajusin olevani aika hetero kun kohtasin miehen joka on lähes pelottavan maskuliininen ja jonka kanssa sitten menin naimisiin. Aiemmin olin ajatellut että feminiininen mies olisi minulle sopiva, mutta väärässä olin.

Vierailija
15/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vihamielinen. 

Luulen sen johtuvan siitä, että en vaikuta "perinteiseltä" gaylta ja naiset luulevat, että olisin heistä kiinnostunut kuten kuka tahansa. Kun sitten paljastuukin, etten ole, he suuttuvat. 

Vierailija
16/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on homomies. Meistä kumpikaan ei ole kiinnostunut shoppailusta tai muodista.

Vierailija
17/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tavannu! Tai ainakaan ketään kaapista ulos tullutta..

Vierailija
18/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset suhtautuvat homoihin kuten lapsiin. Niiden kanssa kiva leikkiä ja puhua niin kauan kuin ovat kivoja sekä vastaavat oman ajatusmaailman kuvioita.

Jos ongelmia tai ärsyttää, tekevät kuten lapsien kanssa. Kirjoittavat nettiin, että mitä noilla ärsyttäville kakaroille oikein pitäisi tehdä.

Vierailija
19/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiden naisten, minkä ikäisten, missä päin Suomea?

Mitä ap tarkoittaa gaymiehillä? Miksi häntä kiinnostaa ihmisten seksuaalinen suuntautuneisuus? 

No. Luulen, että pienellä, ahdasmielisellä paikkakunnalla asuvat nuoremmat naiset voivat suhtautua vähän hihitellen, ovat kiinnostuneita siitä miten homot ja lesbot panee jne muuta, mikä liittyy ahtaisiin ympyröihin. Keski-ikäiset ja vanhemmat naiset saattavat oudoksua, mutta ovat myös kiinnostunteita homoseksistä, ajattelevat ehkä, että homot ovat jostakin syystä seksuaalisempia kuin heterot.

Isommilla paikkakunnilla, missä väkeä on enemmän, gay-populaakin on sen verran enemmän, ettei kehenkään ole tarvetta kiinnittää erityistä, pelkkään seksuaaliseen suuntautuneisuuteen perustuvaa perustuvaa huomiota. 

Miten naiset suhtautuvat vihreäsilmäisiin miehiin, ap?

Vierailija
20/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:51"]

[/quote]

[/quote]

Kaksi naispuolista kaveriani on ilmeisesti ollut minuun ihastuneita. Kuulin kavereiden kautta toisen olleen ihastuneen minuun teininä ennen kuin tulin kaapista, ja toinen kertoi itse olevansa ihastunut, vaikka tiesi minun olevan homo. Ensin koin sen hiukan ahdistavana, mutta ei se meidän väleihimme juurikaan vaikuttanut. Lähinnä tuli paha mieli siitä, etten voinut vastata tunteisiin, ja siksi ahdisti.. Niin ja täytyy myöntää, että olinhan mä tavallaan aika imarreltukin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän