Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kenkiä pidätte paljaissa jaloissa kesällä? Muita kun sandaaleja?

Vierailija
30.03.2014 |

Hikoaako jalat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paappa palleriinat!

Vierailija
2/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennareita, nahkasia ballerinoja, viime kesäsnä ostin Merrelin paljasjalka kengät, paljon parjattuja crockseja

t. kynsisieni vaivaa ja sandaalit kaapissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska silloin jalkani eivät olisi paljaat. Outo kompa...

Vierailija
4/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennareita sekä ballerinoja jotka eivät edes pysy kunnolla kuin paljaissa jaloissa. Kyllä jalat aina hikoavat mutta ohuet kangas tennarit hegittävät niin että jalat pysyvät suhteellisen kuivina. Jos pitää kävellä pitkiä matkoja niin nuo tennarit eivät hanka kuten parhaimpienkin sandaalien remmit tahtovat tehdä.  Mökillä sitten usein paljain jaloin:D

Vierailija
5/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinoja :) Jalat kyllä hikoavat, mutta suihkutan niihin aamulla deodoranttia niin eivät ainakaan haise.

Vierailija
6/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistokkaita. Pidän eniten korkeista, korkkipohjaisista, joissa on nauha vain jalkaterän yli.

Vierailija
7/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

espadrillot

Vierailija
8/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Sanukkeja kesät talvet :) tai nahkaisia balleriinoja. Pääasia, että sukkaa ei tarvitse käyttää. Ja sanukkien kantapäät kinttaan aina avomallisiksi.

Tässäpä viimeinen Sanuk ostos.

http://brandstore.fi/Sanuk-TWEEDY-365.html

Vierailija
9/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein kaikkia kenkiä kesällä ilman sukkia: tennareita, nahkaisia ja kankaisia, pistokkaita, joissa on tai ei ole hihnaa kantapään takana, ballerinoja jne.

Mulla ei ole sellaisia urheilusandaaleja, sandaalit ovat mulle enemmänkin kaupunkikengät, mökkiympäristössä suosin pistokkaita tai tennareita.

Vierailija
10/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesällä kenkiä tarvitse.

Vierailija
11/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii, jos joutuu kävelemään soralla, mutta ilmavat ne pitää olla.

Vierailija
12/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoaa joo. Pesen jalat usein ja käytän niihin talkkia. Ja potkaisen kengät pois heti kun tulee tilaisuus. Välillä jotkut ballerinat ja converset/tennarit lyhyitä aikoja ilman sukkaa, laukussa tosin on mukana aina (normivartiset) sukat, joista saa rullattua varren ylös tai alas, riippuen illan viileydestä ja itikkatilanteesta. Usein myös matkassa varakengät.

Vierailija
13/13 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkakenkiä ja corcseja. Mulla on nahkaiset balleriinat ja sellaiset kevyet kävelykengät. Mun jalat ei ihan hirveästi hikoa, eivätkä ne myöskään haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi