Koronassa jotain hyvääkin- paras joulu tulossa
Jotain hienoa tässä vuodessa on: sukujuhlat ja sukulaisreissut joululta peruttu. Saa kerrankin olla kaikessa rauhassa kotona ja tehdä mitä tykkää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä oon saanu viettää aina jouluni miten tykkään. Mä en nyt tajuu sua, ap.
Perheen kanssa joutuu tekemään kompromisseja.
Turha vielä ilakoida. Ties vaikka sairastat koronaa jouluna.
Millä tavalla teidät pakotetaan noihin sukujuhliin mukaan, jos ette itse halua ?
Uhataan perinnöttä jättämisellä, mökötetään vuosikaupalla, käytetään jotain muuta henkistä väkivaltaa vai miten ?
Sama juttu, kiva joulu tulossa kun ei tarvitse passata sukulaisia. Kerrankin saa olla oman perheen kanssa
ja viettää oikein rauhan joulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen kanssa joutuu tekemään kompromisseja.
Jep. Silloin perhe ymmärtää varmasti sen, että vaikka he haluaisivatkin esim aikuisten lasten kanssa joulua viettää, nämä eivät siellä aina ole. Tai käyvät vaikka joulua ennen tai joulun jälkeen joulutunnelmoimassa esim. aterian merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla teidät pakotetaan noihin sukujuhliin mukaan, jos ette itse halua ?
Uhataan perinnöttä jättämisellä, mökötetään vuosikaupalla, käytetään jotain muuta henkistä väkivaltaa vai miten ?
Olen aina ihmetellyt samaa näissä keskusteluissa. Mikä on se henkinen niskalenkki, mikä sukulaisilla on, en voi ymmärtää.
Kökkö joulu tulossa mahdollisesti.
Jos on vähänkin flunssaa niin ei uskalleta lähteä isovanhemmille ollenkaan. Tuntuu todella kurjalta ajatukselta, kun aina ennen on voinut viettää joulua juuri niinkuin halutaan 😔