Mies ekonomisti nainen tradenomi
Kommentit (23)
Suosittelen, että osallistut kurrsilleni, joita olen järjestämässä ensi kesänä. Kurssi on "Kuinka amk-tutkinnon suorittanut pääsee naimisiin akateemisen koulutuksen saaneen kanssa". Näitä kursseja mulla on ollut jo parisen vuotta ja voin sanoa, että hyvin on mennyt (siis mullakin), mutta noilla osallistujilla myös. Osallistujat ovat siis näitä amk:laisia. Akateemisethan ovat jo niin osaavia, ettei heidän tarvitse lisäkouluttautua avioliittoonkaan. Nyt olen suunnittelmassa uutta kurssia "Kuinka amislainen pääsee naimisiin amk- tutkinnon suorittaneen kanssa" . Luulen, että tälle on kova kysyntä. Kurssien pituus on 2 kuukautta ja välissä on sitä harjoittelua. Huom! harjoittelun kohde ei saa tietää, että häntä varten harjoitellaan. Aloitin tämän kurssitarjonnana, kun huomasin,että täällä av-palstalla oli hyvinkin usein näitä epätoivoisia kyselyjä asiasta. Akateemisia aloja onkyllä kuitenekin sen verran paljon, että minun pitää varmaan lähiaikoina kehitellä eri sisältöjä dippainsseistä, lääkäreistä, humanisteista, oikislaisista ja kauppislaisista kiinnostuneille. Teologeista ja maa- ja metsätaloustieteiljöistä ei ole tullut kyselyitä. Tietojenkäsittelyn akateemisistakin on vähäinen kysyntä, koska heistä kiinnostuneille on noita "kansanopistoja", joissa nörttitytöt käyvät.
Ekonomisti ja ekonomi on ihan eri asioita. Ei taida AP itse olla edes tradenomi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:51"]
onnistuuko suhde?
[/quote]
Kerro mikä tutkinto ekonomistilla on ja mikä ammatti tradenomilla niin on helpompi verrata. Nyt vertaat toisen ammattia ja toisen tutkintoa.
[/quote] Niin että sitten kun saat tiedon, osaat sanoa onnistuuko suhde....=D