Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pystyisitkö pitämään yhteyttä ystävään joka aggressiivisena

Vierailija
30.03.2014 |

Joka soittelee pääosin vain juotuaan ja aggressiivisena?

Minä en pysty ja välimme kärsivät.

Jos hän soittais normaalitilassa, se olis hyvä.

Mutta niin harvoin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa ystävälle, että en pidä siitä kun soitat humalassa. Olet mukava, mutta humalassa olet vihainen enkä jaksa sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tosi ikävää. Tuossa taannoin soitti neljänä iltana ja ikävää karjumista se yks puhelu.

Vierailija
5/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi yksikin tuollainen puhelu ja tajuaisin pysyä kaukana hänestä. 

Surullista, miten jotkut antavat pitää itseään täysin lattiarätteinä.

Vierailija
6/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ystävyyttä ei edes kannata ruokkia. On hyvä sanoa toiselle, että hänen käytöksensä humalassa on typerää. Kannattaa herättää ystävä keskustelemalla asiasta, sillä voihan olla ettei hän nyt tajua että sinä kärsit. Sellainen ei ole ystävyyttä, missä toinen kärsii.

Vierailija
7/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle ihan rauhallisesti, ettet voi enää vastata hänen humalasoittoihin koska huudat vaan. Ja sano myös, että juttelet mieluusti kun olet selvinpäin.

Vierailija
8/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuulemma valehtelin, vaikka puhuin totta.

Ennen ei tämmöstä ollut.

Juotuaan muistaa mut ja luuri käteen..

Vierailija
9/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi todella pitkäaikainen ja läheinen ystävä, jonka käytös olisi yllättäen muuttunut normaalista aggressiiviseksi/alkoholin väärinkäyttäjäksi, olisin huolestunut hänestä. Silloin yrittäisin ohjata häntä muuttamaan käytöstään, omin avuin tai asiantuntijoiden avulla. Pitäisin kuitenkin sen verran hajurakoa, että en koskaan olisi hänen seurassaan, kun hän ottaa edes lasillisen enkä itse voisi lasillistakaan hänen seurassaan. En vastaisi hänen humalasoittoihinsa.

Jos ei olisi hyvin läheinen ihminen ja/tai olisi uudempi tuttavuus, en olisi yhteyksissä häneen.

Vierailija
10/10 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi todella pitkäaikainen ja läheinen ystävä, jonka käytös olisi yllättäen muuttunut normaalista aggressiiviseksi/alkoholin väärinkäyttäjäksi, olisin huolestunut hänestä. Silloin yrittäisin ohjata häntä muuttamaan käytöstään, omin avuin tai asiantuntijoiden avulla. Pitäisin kuitenkin sen verran hajurakoa, että en koskaan olisi hänen seurassaan, kun hän ottaa edes lasillisen enkä itse voisi lasillistakaan hänen seurassaan. En vastaisi hänen humalasoittoihinsa.

Jos ei olisi hyvin läheinen ihminen ja/tai olisi uudempi tuttavuus, en olisi yhteyksissä häneen.