Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen anoppi ehdottaa lapsenlapselle omaa nimeään

Vierailija
30.03.2014 |

siis oikeasti. Ystäväni anoppi ehdotti ensimmäiselle lapsenlapselleen etunimiksi kammottavaa ja täysin yhteensopimatonta yhdistelmää jossa molempien anoppien etunimet yhdistyvät. Ihan vakavalla naamalla.

Kyseessä sen sortin justiina että oli siis vakavissaan, ei ole läppä. Käy tyttärensä/vävynsä asunnossa omilla avaimillaan jne.....! Yök...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan läheiset suhteet...

Vierailija
2/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska anoppi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ehdotteluista pahastua eikä ottaa niitä turhan vakavasti. Asia on sitten toinen jos anoppi loukkaantuu kun toiveensa ei toteudu, mutta luulisi jo mummoikäisten kokeneen elämässään aiemminkin pettymyksiä ja siten pääsee tästäkin yli. Olen itsekin ollut innolla ehdottelemassa jos jonkinlaisia nimiä lapsenlapsilleni, mutta kukaan ei ole pahastunut, ehkä siksi kun niitä ehdotuksia on aina ollut useita. 

Vierailija
4/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vissiin tietyn aikakauden juttu. Myös mun mummo oli ehdottanut omaa nimeään mulle, kun olin syntynyt. Äitini sanoi hampaat irvessä, että olisi varmaan vähän hankalaa, kun samaan taloon tulisi postia kahdella samalla nimellä (asuimme yhteisessä paritalossa mummoni kanssa).

Vierailija
5/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun anoppi ehdotti samaa, tosin toiseksi nimeksi. Ja kun meille tulikin poika niin ehdotti väännöstä omastä nimestä. On kyllä pokkaa.

Vierailija
6/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:42"]

No sinä kai meistä parhaiten tiedät millainen hän on.

Minusta tuollainen on enemmänkin koomista kuin mitenkään "yök" ja suututtavaa. Joskus asiat kannattaa kuitata ihan vaan huumorilla raivostumisen sijaan.

[/quote]

Ei ei ei, aina kannattaa suuttua ja loukkaantua ja mököttää koko loppuikä ja kerätä sisäänsä vihaa ja kaunaa ja vihata anoppia ja kytätä sen jokaista sanaa ja kieltää miestä tapaamasta äitiään ja sulkea lapsenlapset pois mummonsa elämästä.

Vierailija
7/16 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo mautonta

Vierailija
8/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä kai meistä parhaiten tiedät millainen hän on.

Minusta tuollainen on enemmänkin koomista kuin mitenkään "yök" ja suututtavaa. Joskus asiat kannattaa kuitata ihan vaan huumorilla raivostumisen sijaan.

Vierailija
9/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, minun ex-anoppini halusi että lapsestani tulee Jessica, koska hänen poikansa, eli lapseni isä on Jesse-niminen. Hoh hoijaa.. isä ei koskaan ole liieemmin ollut tekemisissä tytön kanssa ja ristiäisissäkin kävi krapulassa ja puolihumalassa.

Vierailija
10/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis voi ihan hirveää!! Tee rikosilmoitus.

Vierailija
11/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuitenkin laittanut molempien anoppien nimet siihen eikä vaan omaansa. 

Vierailija
12/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini ehdotti omaa nimeään lapsellemme.Kiermurtelin siitä vastaamalla että valitettavasti ystävälläni on tämän niminen lapsi joten ei sovi.Nimi oli vanhahtava, anoppi päälle 80...itse pidän luontonimistä tms.Anoppi on ihana ja kultainen enkä tosiaan pahoittanut mieltäni.Ja sanomani syy oli siis ihan tosi.Nimiasia on silti minusta lapsen vanhempien oma asia.Jos joku muu haluaa suvussa kulkevan nimen niin siitä vaan.

Vierailija
13/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:43"]Älä, minun ex-anoppini halusi että lapsestani tulee Jessica, koska hänen poikansa, eli lapseni isä on Jesse-niminen. Hoh hoijaa.. isä ei koskaan ole liieemmin ollut tekemisissä tytön kanssa ja ristiäisissäkin kävi krapulassa ja puolihumalassa.

[/quote]

Tuliko lapsest Jessica?:D

Vierailija
14/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lukenut vähän liikaa Twilightia?

Vierailija
15/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen yök??? Omilla avaimilla toisen asunnossa käyminen -eivät olisi antaneet anopille avainta, oma moka. Lapsen nimeäminen -noloa ja naurettavaa, eikä asia kuulu sille anopille ollenkaan.

Enemmän tässä tilanteessa on ongelmana ystäväsi ja "miehensä", jotka eivät osaa asettaa anopille rajoja.

Vierailija
16/16 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:52"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 08:43"]Älä, minun ex-anoppini halusi että lapsestani tulee Jessica, koska hänen poikansa, eli lapseni isä on Jesse-niminen. Hoh hoijaa.. isä ei koskaan ole liieemmin ollut tekemisissä tytön kanssa ja ristiäisissäkin kävi krapulassa ja puolihumalassa.

[/quote]

Tuliko lapsest Jessica?:D

[/quote]

Ei tullut. :D