Kesäaika alkoi, nukuttaako?
Varmaan kovin moni ei herää tänään pirteänä ainakaan ajallaan?
Kommentit (13)
Käyn venäjällä töissä ja sisäinen kelloni on ollut sikäläisessä ajassa. Kotona käydessä olen sitten heräillyt 4-5 välillä aamulla. Nyt aikaero kutistuu kahdesta tunnista tuntiin, joten saa kotonakin käydessä nukuttua vähän pidempään. Suomi voisikin jäädä nyt pysyvästi kesäaikaan kuten venäjä :)
Nukuttaa. Olisi helpompaa olla yhdessä ajassa eikä kääntää kelloja kaksi kertaa vuodessa.
Ei nukuta! Aamut on vuorokauden parasta aikaa ja kevät vuodenajoista ihanin! Olen käynyt jo pikku lenkin ja lukenut päivän lehden. Nyt nautiskelen hiljaisuudesta, kun mies ja lapsi nukkuvat, he sattuvat olemaa auttamattoman aamu-unisia.
Seuraavaksi kaadan itselleni ison kupin kahvia ja leikkaan palan mustikkarahkapiirakkaa, samalla toivotan kaikille mukavaa sunnuntaita:)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 07:18"]
Varmaan kovin moni ei herää tänään pirteänä ainakaan ajallaan?
[/quote]
Ihmettelin aamulla miten 1v tyttäreni nukkui niin pitkään (7.30 herättiin) kun normaalisti herää jo tuntia aikaisemmin, ja miten mua voi väsyttää :D Sitten muistin että kellot piti siirtää viimeyönä ja kännykän kello on siirtänyt itsensä (siitä katsoin aamulla monelta herättiin). Hetken luulin saaneeni nukkua pitkään :D
Olen ollut väsynyt koko eilisen päivän eli lauantain. Menin aikaisin nukkumaan ja sain nukuttua kesäaikaan n klo 9 ään. En tiedä reagoiko mulla elimistö ennakoivasti. Kesäaika on kyllä tyhjänpäiväinen juttu. Paljonkihan se maksaa koko Suomessa? Yleensä pienetkin muutokset maksavat paljon.
Ei väsytä. Aamuvirkkuna herään tähän aikaan vuodesta joka aamu ihan liian aikaisin linnunlaulun ja auringon takia, mutta tänään sain nukuttua aamuun asti. Talviaikaan siirtyminen on paljon vaikeampaa. Silti luopuisin mielelläni tästä touhusta.
Olin baarissa ja tulin jotain kahdelta kotiin (kesäaikaa), heräsin puoli 10, joten sain riittävät yöunet ja on ihan pirteä olo.
Nukuttaa ja vituttaa.
Onhan se varmaan kiva niillä, ketkä saa sunnuntaiaamuna kölliä pitkään, mutta minä nousin aamulla klo 4, että ehdin viideksi töihin. Normaaliin aikaan menin nukkumaan eli n klo 23. Onhan tässä peräti neljä tuntia viime yönä nukuttu. Illalla tulee todennäköisesti mentyä nukkumaan vasta klo00.00, koska sisäinen kello tulkitsee sen normaaliksi ajaksi, eli klo 23. Sitten taas ylos neljältä jne. Tätä se on taas puoli vuotta, kiitti. Päiväunet jos otan, niin se kostautuu taas illalla nukahtamisvaikeutena.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:00"]
No ei tod. nukuta. Virtaa riittää eikä nukuta ollenkaan. Olispa aina kesäaika!
[/quote]
Ihan sama mikä vitun aika, kunhan se puolivuosittain suoritettava viisarinsiirtovoimistelu lopetettaisiin että saisi pysyä samassa rytmissä.
Vitutti maanantaina herätä kun väsytti niin paljon. Syksyllä siirto tuntuu vain mukavalta. Mutta siirtelyn voisi lopettaa puolestani kokonaan.
No ei tod. nukuta. Virtaa riittää eikä nukuta ollenkaan. Olispa aina kesäaika!