Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä postin uudesta lähetysilmoituksesta

Vierailija
24.11.2020 |

Alussa "Moi!" ja lopussa "t.Posti" Yritetäänkö tässä nyt olla kovinkin kivoja kavereita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin tuota Moi!, aloitusta. Luulin, että ehkä poikkeuksellisesti joku postin työntekijä laittoi tuon. Ehkä turhan tuttavallinen. Ihan asiallinen ilmoitus riittäisi. Mutta en nyt vaivautuisi loukkaantuakaan tuosta. Ihan sama.

Vierailija
2/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen, väkisin yritetään olla rentoja. En tykkää.

Tuli mieleen, että yrittävätkö matkia verohallinnon someviestintää, joka on mainiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viesti että lähetys on oven takana (omakotitalo), ei ollut, vaan postilaatikossa. Virheellistä tietoa.

Vierailija
4/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin moton pitäisi olla: "Sä tilaat.  Sä arvailet minne mä toimitan. Toivoo Posti"

Vierailija
5/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuosta moi-tervehdyksestä Postin käyttämänä. Kun eka viesti tuli, luulin hetken että se on joku huijausviesti.

Vierailija
6/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on postin nykyilme. Ollaan niin kaveria niin kaveria, eihän kaverit nyt viitsi vihoitella joidenkin kadonneiden lähetysten perään, eihän?

Vierailija
7/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä. En pidä siitäkään että kaupan kassat sanovat minulle moi. Olen koulussa oppinut että vanhempia ihmisiä tulee teititellä, ja alan olemaan sen verran iällä, että en pitäisi ollenkaan pahana jos asiakaspalveluhenkilö minua teitittelisi.

Vierailija
8/8 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripohjalta hommaillaan nykyään.

Kun vielä perusopetuskin ajetaan alas, on meillä mainio ja sivistynyt yhteiskunta 10 vuoden kuluttua. Ja TV tuuttaa lisää tositelkkua. Häitä, treffejä, pettämistä, alastomia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän