Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin, tässä on nyt hieman aikaa päivitellä XD

Vierailija
24.11.2020 |

Eli se ulk. miekkonen sanoi lopettaneensa seuraamiseni instassa, koska siellä ei ollut naamakuviani XDDDDDDD Meni hermo pinnallisiin miekkosiin ja poistin kaikki naamakuvat jokin aika sitten XD. Tuli sellainen ESINEOLO!! ja selfieiden esillä pitäminen tuntui siltä, että haluan tukea sellaista meininkiä XDDDDDD

Eli juttelen edelleen sen miekkosen kanssa.

Toinen miekkonen on minua noin 8 vuotta nuorempi, sveitsiläinen, ihana XDDDDDD Tapasin hänet siellä chatissa vuonna 2017. Ensin suhtauduin häneen ihan normaalisti, mutta sitten kuulin hänen puhettaan ja ihastuin siihen upeaan, matalaan ääneen XDDDD siitä lähtien olen flirttaillut sveitsimiekkosen kanssa. No hänhän yrittää kovasti piilotella tuntemuksiaan minua kohtaan, koska hän seurustelee erään naikkosen kanssa. Hänet olen myös tiennyt vuodesta 2017, samainen chatti XD.

Ei heidän pitänyt ikinä päätyä yhteen, mutta päätyivät kuitenkin. Sveitsimiekkonenhan ei halunnut seurustella, mutta sitten he yhtäkkiä alkoivatkin seurustelemaan XD Odotan vain erouutista... XDDD

Sveitsimiekkonen on ainoa selkeästi nuorempi, johon tunnen vetoa XDD Hän ei ikinä myönnä, mutta tiedän mitä hän tuntee... ;]]

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tinderissä kaikenlaisia miekkosia, aikamoinen määrä XDDDDDDD Ei meinaa riittää aika kaikkien kanssa juttelemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi