Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikillle tyytymättömille:

Vierailija
30.03.2014 |

Onko elämänne ollut liian helppoa, kun valitatte oikeasti pikkuasioista? Eikö kukaan ole koskaan opettanut teille mitä on aito kristillisyys, kun haluatte kieltää kristinuskonkin ja olette niin ateisteja nykyisin ( materialisteja)

Onneksi minulla oli mummo, joka opetti minulle kristinuskon periaatteet, joista olen saanut voimaa koko ikäni ja aina asiat ovat kääntyneet hyväksi, vaikka tilanne olisi ollut kuinka toivoton - myös läheisilleni rukouksen kautta. Mutta rukous toimii vain, jos usko on aitoa sydämen uskoa - ei tarvitse kuulua edes kirkkoon, vaan löytää Jumala ja Jeesus henkilökohtaisesti itselleen tai itsestään.

Katsokaa tv7:n ohjelmia, jos näkyy tai kuunnelkaa radio deitä, jos on paha olla.

Itse olen juuri kokenut kauhean kriisin, mutta tänäänkin sain kokea ihmeitä ihan oikeasti, kun on se usko sydämessä. En ole mikään hihhuli niin sanotusti, mutta sanon vaan, että kristinusko ei ole mitään huuhaata, jos siitä saa oikeita todisteita, että asiat järjestyy, kun oikeasti vaan uskoo.

Kauniita unia kaikille, miettikää, ennenkuin tuomitsette.

Raamatussa tosin sanotaan,että lopun aikoina materia valtaa melkein kaikkien mielen ja usko menettää merkityksensä suurimmalla osalla...sekinkö on huuhaata, vaikka niin  on käynyt ihan näkyvästi Suomessakin.

Ja googlettaa voi myös norjalaisen naisen näyn vuodelta -68 tai wilkersonin kirjan näky, vai milä lie, mutta ihan selvää profetiaa tästä päivästä ajalta, jolloin ei mitenkään voitu tietää miten nyt menisi.

T:ihan tavis, joka otti mummon uskon sydämeensä ja on onnellisempi kuin koskaan:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi